Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/05/2008 : 20 jaar SC Primavera Leuven


Mahieu

Aanbevolen berichten

echt spijtig da'k ni kon komen, ik had er naar uitgekeken maae de straatfeesten in kalmthout zijn hier nu eenmaal familietraditie... st andries mc's waren super, leuke afterparty na de overwinning tegen Lierse!

Link naar reactie

Voila, t'is voorbij... en het was voor ons echt een superfeestje !

We zijn heel content en willen bij deze iedereen bedanken om mee te komen vieren met ons. Hopelijk hebben jullie er evenveel van genoten als wij !

31 was het winnende tombola-nummertje en de vespa is richting Limburg vertrokken. We wensen de winnaar veel rijplezier en hopen hem toch regelmatig terug te zien op één van onze toekomstige ritten.

De gymkhana werd gewonnen door Frank met een toptijd van 45 seconden en een handvol hondersten ! Een zeer scherpe tijd.

Bij deze ook nen dikke merci aan iedereen die geholpen heeft en ook aan de rugbyclub voor deze superlocatie !

foto's en filmpkes moogt ge trouwens altijd doorsturen. merci.

voila, op naar de 25 jaar en misschien doen we dan wel opnieuw een feestje !

merci en groeten,

joachim

Link naar reactie

Hele leuke dag gehad. Had wel geen zin in de rondrit, ernaar toe rijden was al meer dan genoeg geweest. Lekker in het zonnetje met Speedy en Mike the Skinhead op een rugbyveld lullen over scooters. Ook altijd de max om mijn Limburgse maten ergens halverwege het land eens te treffen.

Jammer dat 't moederdag was en dat er overal nog communiefeesten waren, anders waren er zeker dubbel zoveel scooters geweest. Maar ook wel goed, zo hebben we een mooie rallyplaat als aandenken... De new wave muziek van "Eddy Merckx" op de achtergrond vond ik best te pruimen, het moet niet altijd soul en ska zijn op meetings.

Mooiste moment van de dag was toen Davey en ik ergens tussen Gent en Brugge met onze Lammies vol gas aan 't gaan waren en die Mercedes voorbij vlamden. Je had dat koppel hun gezicht moeten zien. Schitterend. Haha!

Hier nog eentje van The Modest Men...

cimg2118gj5.jpg

Link naar reactie
ook al was ik er zonder scooter, maar met een driewieler, t was enorm gezellig...

en heb vooral geleerd dat de begrippen "erix" en "gymkhana" niet bij elkaar passen !

haha ...

Neen het is eerder Erix, teveel bier en gymkhana gaan niet samen. ;-)

Volgende keer eens proberen als ik nuchter ben. :-)

Link naar reactie

Merci voor de vele positieve reacties, ook merci voor de vele foto's en leuke filmpjes! Helaas Bart de “feestcake” was op, het was die de beurt aan de hamburgers en de hot-dogs, we kunnen niet alle dagen hetzelfde op de menu zetten hé. Zoals Frans reeds aanhaalde, met dit weer en geen Moederdag hadden we nog een pak meer volk gehad. Maar we blikken terug op een mooi "20 jaar Primavera", nogmaals iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid! Tot ergens onderweg, Jeansprint.

Link naar reactie

ja, sorry dat ik er niet ben geraakt jeanke... maar anders had ik minstens twee weken in mijn kot moeten slapen, en gij hebt da kot al gezien hé, geen aanrader dus!!

cheers lad!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...