Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/05/2008 : 20 jaar SC Primavera Leuven


Mahieu

Aanbevolen berichten

euh...amateur-hamburgerverkopers bedoelen jullie toch ?efkes een duizend hamburgers bakken op één dag dat vraagt jaaaaaaaaren oefening en mentale voorbereiding !

vergis u niet,beste primaveristen,de fast-food business is hard labeur :-)

Domi. (den Tony Soprano van de frituristen)

Link naar reactie

Proficiat!!!..20jaar SC Primavera..., Squadra Veloce viert mee!

Verzamelen doen we op de Markt in Diest:

- Voor wie niet kan wachten om een hamburger te proeven en aan de gymkhana wil deelnemen vertrekt er al een eerste groep om 10u.

- Wie enkel voor de rit in de nm gaat, kan met een tweede groep om 12u30 aansluiten.

Iedereen (ook niet-leden) die wil meerijden met ons, via de N2 naar de lokatie in Kessel-lo is welkom. (afstand +/- 25km)

Probeer aub met een volle tank te starten...wij danken u !!!

Groeten

Geert

Link naar reactie
Proficiat!!!..20jaar SC Primavera..., Squadra Veloce viert mee!

Verzamelen doen we op de Markt in Diest:

- Voor wie niet kan wachten om een hamburger te proeven en aan de gymkhana wil deelnemen vertrekt er al een eerste groep om 10u.

- Wie enkel voor de rit in de nm gaat, kan met een tweede groep om 12u30 aansluiten.

Iedereen (ook niet-leden) die wil meerijden met ons, via de N2 naar de lokatie in Kessel-lo is welkom. (afstand +/- 25km)

Probeer aub met een volle tank te starten...wij danken u !!!

Groeten

Geert

Wat-wie is gymkhana ?

Link naar reactie

Wanneer en vanaf waar vertrekt V.C. Gent naar dit jubileum? (Marc, op de één of andere manier kan ik je mails niet openen). David en ik zouden graag met de Lammies naar Gent rijden en vanaf daar aansluiten met V.C. Gent. Op voorhand bedankt.

Link naar reactie

Voor wie van de kust mee wil: om 8h30 bij David thuis, we maken dat we om 9h30 bij Speedracer zijn en rijden dan vanaf 10h00 met VC Gent naar het jubileum van SC Primavera.

Link naar reactie

Ben donderdag door mijne rug gegaan, kan nauwelijks 50m stappen, laat staan Vespa rijden. Tot mijn zéér grote spijt ben ik er dus niet bij, maar ik hef nu het blik op iedereen die daar aanwezig is/was/zal zijn, op veel plezier en geen miserie! Schol!

Link naar reactie
Ps, ik wacht vol ongeduld op een foto van erix die op zijn bakkes ging tijdens de gymkhana :D

Wij allemaal... ...;-))))

Was heel plezant en gezellig. De rit heb ik ni meegedaan maar heb wel de namiddag doorgebracht op mij blote voeten op het veld. ZAAAAlig. Ik hoop alleen dat er hierdoor geen rosse plekken ontstaan in het gras. Oja... ..waar was al die grote menigte van op het forum... .'t was te goed weer zeker?

Link naar reactie

Maar ik moet zeggen, mijn eerste keer dat ik op zo'n meeting ben komen kijken en ik ben dus verkocht. Ik wil er ook eentje ! (maar als leek weten wat je dan best wel of niet moet kopen en wat een eerlijke prijs is..dat wordt nog veel lezen/uitzoeken)

maar ik zie me toch wel zitten op het heerlijke gras naast zo'n pracht scooter in het stralende zonnetje (ps, het kreeftengevoel ken ik vandaag ook)

20week.JPG

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...