Ga naar inhoud
Vespaforum.be

soprattutto per vespista...PX'N é PER I FINNOCCHI !!!


schelmke

Aanbevolen berichten

non potevo farne a meno Julles, attirare la tua attenzione e dirti che c'é la mia cognata... per cui... un po d'italiano !

grazie per il buon consiglio, lunedi ad Anversa . ora so che posso sempre parlarti del mio problema "del cappezolo" !

ps.: ti vedo domenica alla Classica?

Link naar reactie

grazie per le vostre risposte !! ma io fra poco me ne torno nella città più bella ... . firenze !!!!! "la vespaclub" firenze...é la migliore,mi dispiace per voi !! e poi... in realtà Schelmke é veramente un ragazzo carino !! é un amore !!

Link naar reactie

Laat eens een echte Siciliaan ofzo een oordeel geven over de correctheid van het geschrevene hier. Ik ben 500% zeker dat, in tegenstelling tot hun nederlandse bijdragen in andere topics, deze posts van een ongeziene grammaticale topkwaliteit zijn. Hahahahaha!

En ik vermoed dat ik in de titel beledigd wordt als ik een PX heb? Kheb nog nie de moeite gedaan het op te zoeken, euhm, of lees ik vloeiend italiaans?

Maar hey, dit terzijde, ik lees dit wel graag en het hoort volgens mij ook thuis op een vespaforum... en een grappaforum... en een pastaforum... enz... :-D

@Schelmke: ter info, dit was de zeemzoete... ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

met dit schrijven wil je eigenlijk zeggen dat onze jules , de vespista gelijk we zeggen , geen écht sicilliaantje is...nog maar te zwijgen van de 500 procentekes...

EEN REGELRECHTE BLAAM OP'T FORUM !!!!

pas maar op of je trapt op de jules z'n spier !!!!(welke spier ???)

ondertussen was ik wel blij te zien dat je suikertrommeltje tot het deksel gevuld is...en je je zeemzoete suikerzinnen wederom in gebruik hebt genomen.

u gemene gemenerik

schelmke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...