Ga naar inhoud
Vespaforum.be

soprattutto per vespista...PX'N é PER I FINNOCCHI !!!


schelmke

Aanbevolen berichten

Er is hier tegenwoordig iemand (hé Schelm!!!!) die meer onzin zit te posten dan wat anders en altijd met het excuus dat het toch maar chit chat is en dat dit dan maar moet kunnen!

Kun je eigenlijk ook iets zinnig zeggen of is dit gewoon therapie voor jouw? Misschien dan toch eens overwegen om een pilleke te pakken, psychiater te bezoeken of eens wat meer te gaan biechten ofzo.

Link naar reactie

Bestaan daar dan pillekes voor???? Wow, de wetenschap heeft echt een doorbraak gehad! :-D

Langs de andere kant zie ik de laatste tijd een hoop "gasten" online en heb de indruk dat tijdens de dag er verhoogde lees- en schrijfactiviteit is. Jurgen zal dat ongetwijfeld ergens kunnen zien. Dus, ik vermoed dat los van de serieuze afdelingen er blijkbaar toch wordt gezorgd voor een weird soort "entertainment for the masses". En hey, 't zijn allemaal Vespisten, dus relevant voor een vespaforum, dunkt me. Welkom op het showtoneel van Vespaforum.be! Next session starts at noon!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

HAHA het IQ van deze Thread is fenominaal, blijkbaar kunnen vespisten niet veel dingen, buiten het rijden met een vespa, of zever verkopen als ze niet rijden, er zijn er zelfs die zever verkopen terwijl ze rijden, maar gelukkig merk je daar niet veel van door het geluid van de vespa, dan heb je er nog die buiten zeveren en rijden aan een vespa kunnen sleutelen, uiteraard zijn er ook die beweren dat ze aan een vespa kunnen sleutelen, maar na iedere poging moeten die dan weer zeveren op het forum omdat er vanalles tegen valt. En Dan is er nog SPEEDRACER, de man die van het met de vespa onderuitgaan een ware kunst heeft gemaakt. Achteraf kan hij dan weer sleutelen, en af en toe verkoopt hij ook wel eens zever, maar doet niet iedereen dat wel eens.

Moraal, als we maar af en toe eens goed kunnen lachen, want er zijn al te veel serieuze dingen in het leven

groetjes

Link naar reactie

vespapostino... . mi dispiace per te che sei un terrrrrone, non dovresti andarne fiero. ma so che non lo puoi capire- com. peggio per te! ;P in piu, non si puo discutere sulla citta piu bella della Toscana é semplicemente Firenze... ma anche per quello ci vuole un minimo di gusto!!! per chi ce l'ha : FORZA VIOLA !!!

Link naar reactie

@Vespista: ik had al zo'n vermoeden dat dat idd geen Italiaans was, maar Siciliaans, want na 2 jaar avondschool, heb ik er toch nie veel van begrepen, 'k moet dus dringend es naar Sicilië, want da's toch nog wa anders dan de rest van Italië dat zult gij alleen maar beamen, daar ben ik gerust in! heb trouwens van 't weekend nog een stel Sicilianen zien staan brullen op den tv, 't is duidelijk van waar gij uw 'temperamente' en uwen tetter hebt ;-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...