Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geef 10 reden waarom margaux niet mag op geven ....


dries9260

Aanbevolen berichten

1) Je vespa je vrijheid. Gaan en staan waar en wanneer je het wil.

2) Een grote en loyale vriendenkring. Vespisten vind je in alle lagen van de bevolking, van schatrijk tot straatarm, ik kan geen enkele andere hobby die door zo'n verschillend publiek wordt uitgeoefend, buiten misschien het voetbal kijken.

3) Opdoen van kennis. Door de verschillende mogelijke pannes die iedereen hier al heeft tegen gekomen, leer je enorm veel bij. Kon je 2 jaar geleden het verschil tussen een embreage, carburator en vliegwiel? Nu wel zeker(lol).

4) Rijdt met een vespa (oldie) en je steekt met kop en schouders boven de grijze middelmaat uit van protserige 2- en vierwielers.

5) Avontuur! Door allerlei omstandigheden kom je altijd dingen en mensen tegen als je met de vespa op de baan bent, die je anders nooit zou tegen komen of op plaatsen komen waar je anders nooit zou stoppen of passeren.

6) Het plezier om op een zonnige dag met de haren in de wind de wereld te gaan verkennen.

Dit zijn al 6 redenen waarom je een vespa zou moeten hebben. (Alleen moet je dit niet aan de grote klok hangen, anders gaat iedereen een vespa kopen en vallen er al een paar van de opgenoemde redenen weg). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Als Margaux het ooit opgeeft zou ik dat wel kunnen begrijpen. Ze heeft al veel 'afgezien' met haar wesp. Als jong meisje wordt je denk ik niet blij wanneer je in the middle of nowhere met pech staat. Voor een kerel is dat een ander verhaal. Dit neemt niet weg dat ze volgens mij voorlopig nog genoeg wilskracht heeft om verder te gaan met haar wesp. Met de nodige steun van dit forum en helpende handen van echte hero's komt ze al een heel eind.

Daarom, houdt de moed erin Margaux !!! This forum is with you.

Link naar reactie

10 redenen???? 1 is al genoeg: 't is een Vespa!

Zoals ik al zei, Grobbendonk en grote omgeving is gecovered! Als Margaux hier een probleem heeft is hulp "a phonecall and 10 min. away". Als we dat nu allemaal doen, kan ze met een gerust gemoed in heel België rondtoeren! Zeg maar TVM ipv TW (Touring Vespahulp voor Margaux). :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gewoon opgeven Margaux want dat komt toch blijkbaar niet meer goed tussen u en uw vespa. Neen serieus grapke hé, gewoon blijven volharden.

Je hebt wat men noemt doodgewoon stomme pech gehad, of je hebt een negatief aura waardoor je vespake alsmaar dol draait. ;-)

Link naar reactie

Margaux, je weet dat jouw vespa de mooiste is en dat hij/zij alleen in jouw handen de mooiste is!

hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on! hang on!

Link naar reactie

Ik vind het echt lief dat jullie deze poging ondernemen, maar jammer genoeg zit het erop voor mij wat Vespa's betreft. Spijtig... Voor hetzelfde geld had ik veel geluk, maar het is anders uitgedraaid...

Meer tegenslag Erix?

Ik heb mijn Vespa vanin januari en ik heb er nu misschien in het totaal 60 km mee gereden. Voor de rest is hij meer last geweest dan iets anders. Maar goed, ieder zijn gedacht daarover natuurlijk.

Link naar reactie

Ik zou jullie graag toch nog eens willen bedanken... Nu ik het zo opnieuw lees, het is ontzettend lief wat jullie allemaal schrijven. Ik zou echt harteloos zijn moest ik hem nu toch verkopen. Maar wie weet ben ik dat wel!

Grapje.

Echt bedankt voor wat jullie hebben geschreven (mini-wave voor Hero Dries), het is een hart onder mijn gebroken Vespariem! Ik zou het forum wel missen... Hmmm... Toch maar eens een lijstje maken met argumenten pro en contra?

We zien wel wat de toekomst brengt...

Liefs, Margaux

Link naar reactie

Reporting live from merchtem...

Heb de vespa eens onderhanden genomen =D en persoonlijk vind ik dat best goed rijdt...

De problemen waren de carbu gaf te veel benzine en er was vaporlock...

Naar goeie gewoonte zal nu een kleine fotosesie volgen =D, en die zullen waarschijnlijk binnenkort op forum verschijnen =D

Groeten dries

Link naar reactie

De strijd is gestreden... MARGAUX ZIT EERDER OP HAAR VESPA DAN KIM !

Zo zie je maar, er kan maar één de beste zijn =D

We hebben een jolig ritje gemaakt, ondanks Margaux zonder benzine is gevallen. Dries is echter gewoon gevallen. Dit lag niet aan zijn vakkundigheid, maar aan zijn los achterwiel.

"De Piaggio winkel gaat het mogen horen ze maat!"

Verder zijn we ook nog achtervolgd geweest door een kleine die volgens ons Adhd heeft.

Ps: we hebben gehuppeld in Brussel.

Check onze foto's, kan je by the way ook filmpjes posten?

Groetjes,

Margaux en Dries

PICT5974.jpg

PICT5970.jpg

PICT5969.jpg

PICT5967.jpg

PICT5964.jpg

PICT5959.jpg

PICT5957.jpg

PICT5956.jpg

PICT5955.jpg

PICT5951.jpg

PICT5949.jpg

PICT5948.jpg

PICT5947.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...