Ga naar inhoud
Vespaforum.be

geef 10 reden waarom margaux niet mag op geven ....


dries9260

Aanbevolen berichten

Het was een veel te vette dag =D ...

Ik wou een foto nemen zoals de laaste van bleu vespa...

Maarja dat wou margaux niet =D

Groeten dries

Tsss flauwe Margaux :P...mohja ge moet der mee oppassen eh, gevoelige kijkertjes kunnen daar niet goed tegen ;) BTW hoe zit da nu tussen jullie, want nu kan ik helemaal niet meer volgen ze...De vespas schijnen elkaar inderdaad al gevonden te hebben :)

Link naar reactie
Ai nee Dries je hebt het niet eens voorgesteld!

Maar als er zo'n foto komt moet het wel met Bluevespa zijn en niet met Dries9260 :P

Ik gun het Dries volledig, hij doet immers nog de moeite jou op de baan te krijgen. Ik ben gelukkig met wat ik in men handen heb. :)...En nu heb ik trouwens nog geen antwoord op men bovengestelde vraag he :P

Link naar reactie

u pot mayonaise bevind zich steeds in m'n linker zijbil van de messerschmitt m'n beste HERO-dries...aan u de eer !!!

en oh ja marginaal margeauke...

Ai nee Dries je hebt het niet eens voorgesteld!

Maar als er zo'n foto komt moet het wel met Bluevespa zijn en niet met Dries9260 :P

dit is één van de laagste reply's die ik ooit gelezen heb...je daalt in m'n achting

Link naar reactie

Mja, zeer spijtig, ma versta nog altij nie hoe de liefde voor de vespa kan wegebben. Ik heb ook al veel miserie gehad, het sterkt me juist in de liefde naar de vespa toe.

En nu ik hoor dat je misschien interesse hebt voor andere mooie oldies: een oldie is en blijft een oldie, ga er nooit van uit dat daar niets mis aan kan zijn/komen.

Link naar reactie

@Bluevespa: dat klopt volledig, maar het is een feit dat een Vespa zeer panne-gevoelig is. De electriciteit is Italiaans, je hebt het kabelsysteem om te schakelen... Toch punten die gemakkelijk falen en slijten. Ik heb een aantal vrienden met Bella's (Zündapp), en het valt me toch op dat die dingen een pak degelijker in mekaar steken dan Vespa's. Desalniettemin vind ik een Vespa van een tijdloze schoonheid, wat me dan ook deed kiezen voor deze krengen :) In ieder geval: als je er niet tevreden over bent, verkoop het ding dan. Het zou niet slim zijn om onder druk van andere liefhebbers te blijven rijden met iets dat je elke keer in de kou laat staan.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...