Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie gaat er mee op 21 september naar de antwaarpse kroegenav


foorteefje

Aanbevolen berichten

Aangezien ik den hoofdvogel afgeschote heb bij "foxkes fotowedstrijd" (zie chit chat) gaan we (ik en mijne fooraap) op 21 september naar de Antwaarpse kroegenavond mijne kado in onvangst nemen. (voor ikke gratis eten en vooral veel drinken hebben ze gezegd)

Aangezien de mannen van "'t stad" daar vanalle plannen hebben.. aiai.. khou mij al vast.. zou ik toch graag wa mentale steun krijgen van een bende Gentenaars!!

(eigelijk zoek ik versterking voor mijne fooraap om mij me mijn zatte botten in den auto te krijgen, maar da wil ik nie openbaar toegeven e!)

Dus!!! Gentenaarkes (en derest ook) voel u groepen en laat iets weten als ge zin hebt om mee tegaan naar den gala-kroegentocht!

Aangepaste kledij mag altijd e!!! Zoda ik daar ni alleen in mijn galakleed sta te koekeloeren hihihi

Link naar reactie

Foorteefje, hierbij meld de hoffelijke ridder Bolderik zich aan uw prille lijfje en leden in bescherming te nemen moesten de omstandigheden dat wenselijk achten. Daarbij dien ik evenwel te vermelden dat mijn geest indien ernstig vertroebeld niet de gevolgen van het acteren van het lichaam kan overzien. Een en ander zal echter dan niet leiden, en heeft in het verleden nooit geleid, tot onoverzienbare excessen met rampen als gevolg.

Kortom, alles komt goed.

Link naar reactie
Sieg foorteef ... a gij in uwen gala komt ...

Awel ikke doe mee ...

Weet wel nog niet of ik met een lang kleed op de vespa kan

maar enfin, we shall see ...

Eventueel Speedracer voer jij me op jouw vespa ???

Ge moogt altijd mee in onze tuut!

We hebben 7 plaatsen en nog een lijkkist boven op het dak (voor de schoonmoeders);-)

Link naar reactie

We wouden MisterT vergezellen op zijn fluotocht, maar... lambrusco ? Hoop dat het niet de goedkope mierzoete variant is maar de droge DOC versie en liefst één van de vijf volgende huizen : Lambrusco Grasparossa di Castelvetro, Lambrusco Marani, Lambrusco Maestri, Lambrusco Montericco, Lambrusco Salamino en Lambrusco di Sorbara.

Link naar reactie

Goed zo. De di Sorbara ligt hier fris in de ijskast en wordt straks van zijn stop ontdaan, nadat een bolletje deeg dat nog ligt te rijzen is plat gerold en in de oven is geschoven om op het bord te eindigen als een zalige pizza.

Overigens diezelfde ligt momenteel in promo hier in de Arteveldestad aan 3.95.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...