Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie gaat er mee op 21 september naar de antwaarpse kroegenav


foorteefje

Aanbevolen berichten

Allez.. der komt precies redelijk wa volk naar buiten om mijn smoelke es tezien e!! hahaha

Kben echt cerjeus (tja, ben dan ook een echte vrouw e!!) naar wa er mij daar allemaal te wachten staat en naar al die forumverslaafden om die es in t echt tezien.

Zoude we nie op iedereen ne plakker hangen met zijne echte naam en forumnaam op?? Kwestie da k weet tegen wie da k zever hahahaa (of ik da na een paar glazen champagne nog ga weten is weer wa anders e!! )

Maar allé, ik kijk er allezinds al naar uit om bepaalde mensen te ontmoeten.. bijvoorbeeld de telefoonstem van schelmke waar ik nog geen gezicht kan opplakken, de strenge jury alias bolderik, enz...

En de Gentenaarkes die meegaan, alvast merci voor de lichamelijke en geestelijke steun hahahaaa (hoe lichamelijk die steun zal zijn hangt van het aantal glazen champagne af en met hoeveel ze mij naar den auto moeten dragen hahaha)

Link naar reactie

géne stress pieken paultje...we zijn allemaal vredelievende personen...enkel ons fokske , die verslind mensen met huid en haar als ie honger heeft (of als je ,je profiel ni hebt ingevuld )

voor de rest zal er ook voor U gezorgd worden

Link naar reactie
Zoude we nie op iedereen ne plakker hangen met zijne echte naam en forumnaam op?? Kwestie da k weet tegen wie da k zever hahahaa

Foorteefje, ik maak helemáál een sprong in het diepe. Ik heb nog nooit iemand van het forum in levende lijve ontmoed. De spanning neemt ongekende vormen aan !!

Beste Paul,

Gelet op je woonplaats neem ik aan dat je ook zo klinkt? Jij gaat dus niemand kennen, en wij gaan je allemaal na je eerste woorden onmiddellijk herkennen, ne plakker zal voor jou dus niet nodig zijn, maar daarom niet minder welkom hoor.

Walter

Link naar reactie
Zoude we nie op iedereen ne plakker hangen met zijne echte naam en forumnaam op?? Kwestie da k weet tegen wie da k zever hahahaa

Foorteefje, ik maak helemáál een sprong in het diepe. Ik heb nog nooit iemand van het forum in levende lijve ontmoed. De spanning neemt ongekende vormen aan !!

same here! hehe Ben al content dat er een collega meegaat (Maarten zit 1 week bij vca maar heeft geen internet en komt dus mee)

Link naar reactie

Allez.. t is daar voor velen hunne eerste keer.. Da ga wa geven e hihi

Maar ge moe gene schrik hebben.. die da ik al ontmoet heb bijten ni!!! (of toch ni neig haha)

De spanning begint hier ook te stijgen ze brrr..

Khoop dat de temperaturen ook wa stijgen, want anders ga k foorkipje zijn met ijsblokvoetjes brrrr.. Maarja, we gaan er wel voor, en dan moete we der wa voor over hebben e!! Ik kan nu ni in jeans en een warme jas komen, nadat onze liefste Schelmke zoveel werk gehad heeft om alles voor te bereiden e!

Dus gaan we mekaar moete warm houden hihihi

@ iedereen.. tot morgen, en vergeet uw schoon kostuum ni aan te doen e!!

Link naar reactie
Zoude we nie op iedereen ne plakker hangen met zijne echte naam en forumnaam op?? Kwestie da k weet tegen wie da k zever hahahaa

Foorteefje, ik maak helemáál een sprong in het diepe. Ik heb nog nooit iemand van het forum in levende lijve ontmoed. De spanning neemt ongekende vormen aan !!

Beste Paul,

Gelet op je woonplaats neem ik aan dat je ook zo klinkt? Jij gaat dus niemand kennen, en wij gaan je allemaal na je eerste woorden onmiddellijk herkennen, ne plakker zal voor jou dus niet nodig zijn, maar daarom niet minder welkom hoor.

Walter

Ik moet eerlijk toegeven dat morgenavond wel iets heel speciaals is voor mij. Het idee dat ik mij zal begeven onder 'lotgenoten' met eenzelfde passie is al thrilling genoeg zou je denken. Het is nog beter als ik bedenk dat ik iedereen denk te kennen. Wanneer ik de scene binnenstap zal ik mezelf betrappen op het feit dat ik echter blanco ben. Ik heb van de meesten geen idee hoe ze eruit zien. Als iedereen inderdaad een plakker met zijn forumnaam op zichzelf kleeft wordt het misschien iets makkelijker. Als iedereen zijn plakker met een ander wisselt zal ik de enige (?) zijn die niets opvallends ziet. Ik ken niemand. Dat maakt dit alles nog spannender.

Tot morgen allen.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

@bolderik

Je bent niet aleen ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb ook nooit iemand gezien en ik ken nog minder volk van het forum dan jij denk ik. Ik zal mischien iemand herkennen van een rit ofzo maar buiten dat nothing. Dus idd een klever met naam is wel handg denk ik. Tot morgen 20 a 21u. Een goei pint zal de kennismaking wle vlotter doen verlopen denk ik.

Link naar reactie
En, Paul, die bewoners van de stoppeldijkpolder zijn voor ons OOST-Vlamingen ook wel landgenoten hoor. Je woont toch ook in een Belgische provincie? Alleen noemt het daar ZEEUWS-Vlaanderen, en bij ons OOST-Vlaanderen.

Aha, jij hebt een beetje huiswerk gedaan, mooi. Off the record, ik ben geboren in Stoppeldijkveer. Een gehuchtje tegenaan een dijk die Driegezustersdijk wordt genoemd. De naam Driegezustersdijk herinnert aan drie zussen die ter plaatse zijn verdronken toen zij werden overvallen door het water. De tragiek heeft beslist dat de dijk voor altijd deze naam zal dragen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...