Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beiaardconcert Antwerpen 27/8/07


TheFox

Aanbevolen berichten

We kunnen nog tot eind september elke maandag afspreken in Den Engel om 20u.

Dus, wie komt nu maandag 27/8? Reserveren niet nodig! Tis altijd gezellig!

Aangezien daarna de Beiaardconcerten op maandagavond een einde nemen...

Aangezien ik de enige ben die beide concerten van 20 tot 21u tot nu toe integraal heb beluisterd...

Aangezien het elke keer eerder en vooral een gezellig samenzijn is...

Aangezien er elke keer leuke en geanimeerde discussies plaatsvinden...

Aangezien het vooral ook veel over Vespa's gaat...

Aangezien we ook de politieke toestand van het land bespreken...

Aangezien de Vespisten van heinde en verre toestromen...

Stel ik voor om na september de, op dat moment ontstane, traditie verder te zetten.

Om daar dan toch een beetje spanning in te brengen stel ik voor om elke maand 4 keer een ander leuk Antwerps (en grote omgeving) café of zaak met ons bezoek te vereren. Vereisten om hiervoor in aanmerking te komen zijn de volgende:

1) Vespavriendelijk zijn!

2) Voldoende parking voor of naast de locatie om min. 20 Vespa's te plaatsen.

3) In de gelagzaal voldoende plek hebben om met min. 10 à 15 Vespisten aan 1 tafel te kunnen zitten.

4) Een voldoende groot assortiment van bieren (tap en andere) op voorraad te hebben.

5) Gemakkelijk te vinden voor de Vespisten die niet van Antwerpen zijn.

Reservepunt) Als we op de één of andere manier nog een zomerdag kunnen krijgen of regelen is het bezitten van een aangenaam terras een pluspunt!

Zaken die denken te voldoen aan bovenstaande criteria kunnen zich tot eind september melden in Den Engel op maandagavond vanaf 20u. Alle sollicitaties zullen met de nodige aandacht bekeken worden. Een "tournee generale" kan helpen bij het selectieproces! Wij pretenderen niet om heiliger dan de paus te zijn.

Heren en Dames Vespisten, wij hebben dus de volgende vier maandagen de belangrijke en zware taak om de plek te selecteren waar we in oktober op maandagavond onze tenten opslaan.

Wie doet mee?

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Hier al een eerste voorstel:

Café Boogaloo

Troonplaats

Antwerpen

www.boogaloo.be

Het meest vespa-vriendelijke café dat er is in Antwerpen! En nog beter, altijd zéér goede muziek, er is tevens mogelijkheid om te poolen, het is aan een groot plein dus plek zat voor de vespa's, er is een terras en ja het is mijn stamcafé. ;-)

Link naar reactie

hint...

Ekeren

gemakkelijk bereikbaar

salloneke

plaats overhoop om de vespa's te parkeren

ligging bij Vespisten van heinde en ver gekend dankzij puzzelrit

het eten is best wel te pruimen

goed alternatief indien alle geschikte locaties in de binnenstad bezocht zijn

tournéke is vanzelfsprekend

:-)

Link naar reactie
Aangezien ik de enige ben die beide concerten van 20 tot 21u tot nu toe integraal heb beluisterd...

Fout! Ik heb genoten van deze beide avonden cultuur van de Lage Landen. Prachtig hoe een mensenhand en de techniek, klokken tot 27.649 kg in een muzikale beweging kan zetten. Dit alles beluisterend onder het zicht van de 123m hoge Onze-Lievevrouwetoren, en frontaal een VNBtje van ne meter 75. Prachtig...de combinatie met een bolleke doet er btw veel aan.

BTW voor een maandag, I dunno yet.

Link naar reactie

@Blue: oke, ik moet toegeven dat mijn veelgeplaagd, ouder wordend, reeds serieus grij(n)zend brein het hier even heeft laten afweten. Mijn excuses. Jij was er inderdaad ook volledig. Of je het inderdaad helemaal hebt kunnen volgen en aan de hand van de geslagen noot het gewicht kan bepalen is een ander paar mouwen, waar ik niet over kan oordelen. ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

@Ar en Vespista: genoteerd!

@Fastpx: we nemen het op in de voorwaarden! Anything voor een Ketje!

Kleine wijziging: ik stel voor om misschien niet vier keer naar hetzelfde te gaan, maar het van maandag op maandag te bekijken en het af te spreken. Ik zal dan het gekozen café voor de week erop (indien gewijzigd) op het forum posten mét wegbeschrijving.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

de roma op't sint Anneke. plezant terras, doelgroep voor mensen ouder dan de meeste scoters, clubhuis van de grootste vrije lokale radio van Belgie MINERVA, en last but not leaster staat een speelgoedvespa waar ge geld moet insteken zoals er in de gb vroeger een paard of een autoke stond, ideaal dus voor erix en tigrotto om het vespagevoel te krijgen zonder valrisico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...