Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beiaardconcert Antwerpen Ma 20/8/07 - Wie?


TheFox

Aanbevolen berichten

lets hope da het opklaart, anders moet den erix weer oppassen voor witte strepen :P

Ondertussen heb ik er al een andere achterband opstaan. En naar debn Beiaard kom ik wel te voet of met de fiets want dat is vlak achter mijne hoek en.

@ FastPX: ne Leffe kunt ge inderdaad overal drinken dus ik snap dat maar al te goed zenne. Cu later alligator... :-)

Link naar reactie

Wou ook even komen maar zit nog te sukkelen met de electrische draden van mijn achterlicht. Hoopte dat dit vandaag gemaakt was maar zal ni zijn. En zonder achterlicht is het wat ver. Zal voor de volgende zijn.

Link naar reactie
Het was zo friskes dat Erix binnen wilde gaan zitten :P

Tja, het watje! ;-) Hij had zelfs zijn scooter op de aanhanger gezet, maar na tot de vaststelling te zijn gekomen dat hij niet eens een wagen heeft, laat staan een trekhaak heeft hij besloten om met z'n nieuwste aanwinst te komen. Tevens een primeur op dit forum.

Behold, Piaggio Vespa euronorm 148 !

erix.jpg

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Ik houd tenminste een beetje rekening met het milieu. Er zijn van die mensen die de auto/scooter nemen om naar de bakker te gaan achter hun hoek. Als ik niet verder moet dan 10km dan ga ik wel met de fiets. Bespaart me naft en het is nog goed voor de fysiek ook.

Let vooral op het missende spatbord vooraan: special om meer snelheid te verkrijgen! En kijk eens naar de stickers! LOL

Link naar reactie
ziet eruit als een gestolen bedrijfsfiets/havenfiets... :)

Helaba

Ik heb die gekocht voor een prikprijsje bij een havenbedrijf die hun oude fietsen wegdeden, waarschijnlijk om nieuwe te kunnen kopen zodat ze weer iets hadden om in te brengen bij de belastingen. Een nieuw likje verf en het was in orde om de stad onveilig te maken. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...