Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beiaardconcert Antwerpen Ma 20/8/07 - Wie?


TheFox

Aanbevolen berichten

Ikke maar dan met de fiets want het regenweer is me niet goed bekomen vandaag. Net onderuit geschoven met de vespa. Combinatie van hard remmen, nat wegdek, beginnende kalende band en witte streep van zebrapad die net iets hoger op het wegdek liggen. Spatbord en zijkas tot op ijzer geschaafd, knie vantzelfde (neen niet tot op bot/ijzer). Zal seffens eens fotoke trekken om te laten zien dat je beter met goede banden bolt als het slecht weer is.

Link naar reactie

Wow Erik, mateke, je moet die vicieuze circel toch eens gaan stoppen, zenne!

We krijgen al schrik als je op het forum komt, altijd iets! Nie goed voor lijf en leden! Beterschap! Tot morgen.

Groeten,

Peter.

ps: ik hou maandag een plaatsje voor je fiets naast mijn PX, dan straalt er misschien toch wat Vespa op af! We doen wat we kunnen, hé!

Link naar reactie

Charleston?

Is dat die rood met zwarte? Dedju, da's spijtig. Ik heb die alleen nog maar op foto's gezien, maar die was knap opgemaakt!

Allee, ik hoop dat je zelf niet te veel schade hebt, en de wesp gemakkelijk te repareren valt!

Greetz ;-)

PS. Is het de gewoonte hier om als nieuweling jezelf even voor te stellen ofzo?

Link naar reactie
PS. Is het de gewoonte hier om als nieuweling jezelf even voor te stellen ofzo?

Jazeker (belange ni)! En kom ineens af naar den beiaard hé dan kan je je daar voorstellen of naar de VCA club/kroegenavond (zie ander topic)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...