Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan een goedkope Vespa kopen, maar de verkoper heeft enkel kopies van zijn inschrijvingsbewijs, en gelijkvormigheidsattest.

En de verkoper heeft geen tijd meer om dit zelf allemaal aan te vragen...

Ik vermoed dat het gelijkvormigheidsattest weinig problemen geeft...

maar voor het ingschrijvingsbewijs kan ik toch niet zelf zorgen (dacht ik)

Momenteel dus wel ingeschreven in Belgie.

Ben bij de politie al wel gaan navragen of hij geseind staat, en negatief antwoord gekregen.

Zou ik aan deze papierwinkel durven beginnen? Of zou ik dit durven kopen, voor reserveonderdelen...

Graag jullie reactie

Link naar reactie

beste

Ik weet niet of het kwaad kan dat het kopies zijn indien hij ingeschreven is op dit moment, misschien kan je dat zo opnieuw aanvragen.

Ik denk dat je het beste morgen belt naar de infokiosk van de DIV/ federale overheidsdienst mobiliteit en vervoer. hun nummer vind je op onderstaande link.

http://www.mobilit.fgov.be/divnl/detail/adrbrus.htm

ik heb afgelopen maandag naar dit algemene nummer gebeld en ze hebben mij van daar doorverbonden met de juiste personen.

Link naar reactie

De Vespa moest blijkbaar plots dringend weg, en hij had het ook zo niet met Vespas. liever iets sportiever... Hij was ook net verhuisd, en ging op reis, en zag het niet zitten om de vespa enkele weken op straat te moeten parkeren.

Ik heb de prijs nog iets lager gekregen dan Josse gokt, maar ik heb dan ook wel (voorlopig) geen papieren. Dus hopelijk komt dit de komende weken nog wel in orde, en anders zal het enkel onderdelen worden.

Het chasis heeft wel enkele grote deuken en de billen zijn goed gekrast. Maar de motor draait wel goed.

Ik zal straks nog wel enkele foto's posten.

Greets Gerd

Link naar reactie

@Gette: hopelijk voor jou krijg je nog iets van papieren, anders gaat ge ni lachen. Probeer op zijn minst te weten met welke nummerplaat deze het laatst was ingeschreven. Dit willen ze absoluut weten bij de DIV.

Grtz...Mike.

Link naar reactie

@FASTPX

Ik weet welke nummerplaat erop stond, en ik weet dat ze bij DIV héél moeilijk zullen doen zonder het inschrijvingsformulier.

Maar het is echt geen dringend project, voorlopig geraak ik nog overal met mijn PX125.

Ik heb trouwens toch nog geen Moto-rijbewijs.

Maar inderdaad, vooraleer ik kosten aan dit monster kan doen, moet ik weten of het ingeschreven geraakt, of niet.

Maar lachen zal ik blijven doen hoor, de px200 motor die eronder zit draait nog, en heeft ook nog wel een waarde.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...