Ga naar inhoud
Vespaforum.be

'k zie geen Vespa's op de autostrade... ??!!


brilk

Aanbevolen berichten

Ik was vandaag juist een vrachtwagen aant voorbijsteken op de autosnelweg naar hasselt toen opeens mijn piston het begaf , was dat even kikken om van het middelste rijvak op de pechstrook te geraken

Link naar reactie
Zie ik daar een derde Anwerps conventje ?

de PCA, De Piston Club Antwerpen ...

En je vergeet de scootervrienden nog!!!! Met die allerliefste scootervriendin die het goed meent met iedereen. Maar helaas is er één vosachtig iemand die dat niet goed door heeft vrees ik. ;-) Die ziet haar nl. als een kip in een hoenderhok en tja de natuur heeft hem uiteraard van die rare trekjes meegegeven hé. Ik sus scootervriendin dan maar met de gedachte dat thefox niet beter weet en er niet aan kan doen (de sukkelaar)

En om terug op topic te komen. Ik zie inderdaad ook niet veel vespa's, om maar niet zeggen geen, als ik over de ring van Antwerpen vlieg met mijne Charleston... Of ik ga zo snel dat ik die trage vespakes niet opmerk misschien. ;-)

Link naar reactie
Een Gts250 is m.i. dus niet geschikt voor autostrade, tenzij er geen camions zijn.

Als het over windhinder gaat heb ik meer last van camions op secondaire wegen. Want hier rijden tegenliggers op enkele meters van u aan 90 km/uur. Niet allemaal maar sommige camions sleuren onverwacht hard aan de kleren.

René

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Autostrade is echt geen probleem meer hoor. De afgelopen weken ben ik ondertussen zowat 6 à 700 km over onze autostrades gaan vlammen (Brussel-Aalst; Brussel-Antwerpen zowel E19 als A12; Brussel-Leuven).

Ben zelfs met de Vespa naar het Radio 2 optreden van Voice Male gereden in Berlare en dus 's nachts door de regen terug gebold (dan wel aan iets onder de 1OO Km/u op die natte baan)Camions zijn alleen lastig als je in de wervelingen er achter hangt. Ik steek ze gewoon voorbij tegen de maximum-toegelaten-snelheid en zak dan weer af naar zo'n 105 à 110 tot de volgende camion ...

Alleen, bij dit warme weer is het telkens voor en na de autostrade efkes stoppen om de kledij aan te passen.

Link naar reactie

Rij ook iedere dag woon-werkverkeer op R4. Is wel d max. Ik vertrek om 7.55 om een tiental minuutjes later op mijn werk te arriveren. Deed dit vroeger met wagen en vertrok 20 min vroeger om meestal in de file te gaan staan. Kwam dan als brok zenuwen toe(bij wijze van spreken)Is allemaal verleden tijd. Kom nu lekker ontspannen na aan zalig Vespa ritje toe op mijn werk. Wa tmoet ge nog meer hebben

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...