Ga naar inhoud
Vespaforum.be

op 19 augustus naar Brugge en de kust?


bialetti

Aanbevolen berichten

Spijtig voor Schelmke dat Italpat u gewaarschuwd heeft want anders had hij, na een paar glazen mojito in u gegoten te hebben, zeker zijn zeemanskuskunsten eens willen demonstreren :))

Wat een chance dat ik niet heb toegehapt :)
Link naar reactie

t'zal wel zijn zekers...maar u bent verontschuldigd door nog niet met een messerschmitt gereden te hebben...

waag u kans in damme en ontvang alsnog dat bevredigende gevoel , welliswaar niet van de zeemanskus ,maar van het allesovertreffende genot de messerschmitt betast te hebben ...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Waar en wanneer ?

Spreken we ergens af om samen naar daar te rijden? Alhoewel we misschien niet welkom zijn want onze scooters zijn niet van die oude krellen (ik noem geen namen: tis duits , het start niet en maakt hels lawaai en gaat achteruit ipv vooruit)

Link naar reactie
... zijn niet van die oude krellen (ik noem geen namen: tis duits , het start niet en maakt hels lawaai en gaat achteruit ipv vooruit)

De scooter waarmee ik daar rijden zal is zeker niet Duits, start wel zeker en rijdt wel voorruit (zij het langzaam). Zie hier en hier

Echt origineel Belgisch technisch erfgoed! Toch wel vreemd eigenlijk dat een Hollander daarmee komt tuffen in Belgie...

Link naar reactie
De scooter waarmee ik daar rijden zal is zeker niet Duits, start wel zeker en rijdt wel voorruit (zij het langzaam).

Ik had het helemaal niet over u maar over mijn goede boezemvriend Schelmke!

Ik zie je hier voor het eerst verschijnen op dit topic dus hoe komt het dat je je aangesproken voelt?

Link naar reactie

De old timers starten in Brugge om 10.30 u. De rit A'pen-Brugge via Stekene, Wachtebeke, Eeklo en Maldegem (geen expresweg dus)zal denk ik toch wel 1.45 u duren (correct me if I'm wrong), dus vertrekken aan Esso-Linkeroever (uitgang St Annatunnel ofte konijnenpijp)om 7.45 U stipt?? Wel vroeg hé!

Link naar reactie
De old timers starten in Brugge om 10.30 u. De rit A'pen-Brugge via Stekene, Wachtebeke, Eeklo en Maldegem (geen expresweg dus)zal denk ik toch wel 1.45 u duren (correct me if I'm wrong), dus vertrekken aan Esso-Linkeroever (uitgang St Annatunnel ofte konijnenpijp)om 7.45 U stipt?? Wel vroeg hé!

Reken toch maar twee uur rijden...

De binnenwegen zijn niet altijd ideaal...

Link naar reactie

Ik kom misschien ook mee...maar ik zal inderdaad niet te lang blijven.

Rijden wij binendoor via het Verdronken Land, Terneuzen en zo...? Zalig...reken het maar 2 uur met drank inbegrepen!

Link naar reactie

Weerbericht van de KMI:

"Zondag trekt een vrij intens regengebied traag van west naar oost over het land. Voor die regen uit wordt het nog vrij warm met temperaturen die kunnen oplopen tot 23 of 24 graden in het oosten en het zuiden. In het westen wordt het niet warmer dan 19 of 20 graden. "

BUGGER... who cares???? Ik zal anyway komen...!

Link naar reactie
Ik kom misschien ook mee...maar ik zal inderdaad niet te lang blijven.

Rijden wij binendoor via het Verdronken Land, Terneuzen en zo...? Zalig...reken het maar 2 uur met drank inbegrepen!

Langs de zeedijk in Emmahaven staat een gezellig cafe. Het cafe heet 'het verdronken land'. De vloer is nog van ouderwetse planken en alle muren binnen staan scheef. Het is mijn favoriete stek na een tocht door de polders van oost-zeeuwsvlaanderen. Moest je door de regen overvallen worden dan kun je altijd daar

terecht om je zelf verder te 'verdrinken'.

http://www.nieuwsblad.be/Archief/Artike ... 2_013.aspx

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...