Ga naar inhoud
Vespaforum.be

op 19 augustus naar Brugge en de kust?


bialetti

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 19 augustus heeft in en om Brugge de Toys of the 50's run plaats, enkel voor vesp's van voor '67. Ik kan dus niet meerijden (schelmke wèl), maar ik kan natuurlijk wel vanuit Antwerpen naar Brugge rijden om naar de start (10.30 u)te gaan kijken, en dat ben ik (tenzij het bakken water giet) ook van plan. Daarna misschien nog doorsteken naar de kust? Ik zou door berg en dal rijden zo'n beetje parallel aan de expresweg Antwerpen-Knokke, Antwerpen - Brugge zal iets van 100 km zijn zeker. Vertrekuur en plaats nog te bepalen. Iemand goesting om mee te rijden?

Walter

PS. Misschien kunnen de Dageraadplaats bezoekers het er ook eens over hebben?

Link naar reactie

Ik zou ook wel willen komen met onze VBB van 1960.

Maar ik zou willen weten hoelang die rondrit ongeveer zal duren.

Het is omdat ik om 14u terug in Zelzate moet zijn om mijn kraam open te doen daar op de kermis.

Grtz Michel

Link naar reactie

Er wordt gevraagd naar oude scooters. Ik weet dat er voorgaande jaren ook mensen waren die niet meereden met een scooter van het gevraagde jaartal. Niets of niemand kan je tegenhouden om mee te rijden, al is het met een jongere scooter...

Link naar reactie

Non è una problema, de rit A'pen -Gent van vorige week is ook probleemloos verlopen. Maar voor alle duidelijkheid, ik doe de rit A'pen - Brugge, om jullie oude knarren bij de start uit te wuiven, de rondrit zelf laat ik aan mij voorbijgaan. 50 of meer oude tweetakten, dat gaat nogal een blauwe wolk geven. Als jullie vertrokken zijn rijd ik misschien nog door naar de kust of blijf wat in Brugge hangen tot jullie terug zijn. Is dat niet loyaal? En dan terug naar A'pen nantuurlijk.

Walter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...