Ga naar inhoud
Vespaforum.be

op 19 augustus naar Brugge en de kust?


bialetti

Aanbevolen berichten

Vers van het KMI: voorspelling voor morgen:

Morgen is het zwaar bewolkt en er trekt een regenzone van west naar oost over ons land. Tegen het einde van de dag regent het overal.

Zit ook serieus te twijfelen...Dat zou betekenen dat we in de heenrit de regen tegemoet rijden en in de terugrit constant regen hebben. Heb geen zin om een halve dag in de regen rond te rijden en Erix gewijs tegen de grond te gaan...rotzomer, Wie gaat er hoe dan ook?

Walter

Link naar reactie

Dan denk ik dat we deze onderneming beter afblazen en op een andere keer eens naar brugge rijden. Alteratief voorstel: In Lillo ( klein dorpje aan de Schelde) is er morgen de jaarlijkse rommelmarkt, we vertrekken op het afgesproken uur naar daar en zijn tegen de middag terug, hopelijk regent het dan nog niet. Ik zie morgen vroeg wel op het forum of iemand zich geroepen voelt.

Walter

Link naar reactie

1 uur zitten sleutelen om mijn scooter klaar te krijgen vannacht en nu moeten lezen dat jullie niet zouden afkomen omdat het zou kunnen regenen?

autsjjjj that hurts!!!!!!!!!!!!!!

morgen zeker zalig kustweer!

op die scooter klimmen en gaaaaaaaas geven

Link naar reactie

Voila, ik sta klaar om te vertrekken naar Brugge.

Nog rap wa eten en mijn regenpak al op voorhand aandoen!!!

Voor al wie komt tot strx.

Kan wel niet meerijden met de rondrit zelf, maar wil al die oude vespatjes eens bewonderen en dat van mij (vbb) der ook eens tussen plaatsen.

Grtz Michel

Link naar reactie
@Bialetti: misschien gaan wij morgen ook mee naar Lillo, als we mogen. Moet dat even chekke met Ann als ze wakker wordt. (euh, en die "als" is eigenlijk "wanneer", want ze zal zeker wakker worden :-D ) Als we meegaan zijn we zeker voor 10u aan de Esso.

Groeten,

Peter.

Haast je naar de bakker: de geur van koffie & croissants doet soms wonderen...

Link naar reactie

Vervlamste, bijna 18 u en nog geen druppel regen gezien! Sabine Hagedoorn kom terug, alles is je vergeven.

Toch nog naar Lillo gereden met Tigrotto en daar een terraske gedaan (in de stralende zon) in afwachting van de intocht van de Fox companie (die ik gemist heb), in het naar huis rijden Vespaboy nog tegenkomen die ook onderweg was naar Lillo. Volgende keer kijk ik niet meer naar het weerbericht.

Walter

Link naar reactie

meegereden tot bredene, daar richting oostende gereden en enkele 'spetters teegn uuze tote'. 't was eigenlijk vooral warm!!

en stienkn dat die oede moto's doen! ;p

Link naar reactie

@Bialetti: Nee, jij hebt geluk gehad. Wij zijn net binnen en de laatste vijf minuten een wolkbreuk gehad. Lekkende nat aan m'n gat! Dus, ik wil nog wel eerst even een vergadering hebben over het Sabine gebeuren. Jij hebt onze vespa's nog wel zien staan dacht ik , in Lillo. Toen wij aankwamen stond de jouwe er in elk geval nog wel. Spijtig, 5 minuutjes langer gebleven en we hadden samen ene kunnen drinken. Nu vonden we Tigrotto, ocharme, eenzaam en alleen op een terrasje.

Onderweg pech gehad met de PX van Ann, vandaar waren we iets later.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...