Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sip scootershop


steven1

Aanbevolen berichten

4 onderdelen bestelt en nog op heden niets ontvangen! Is dit normaal bij sip scootershop (duitsland)

is een maand geleden gedaan de bestelling en als ik mail naar de heren dan sturen ze gewoon niks terug (wat een service)

Zou wel alles gelijk samen toegestuurd krijgen als alles binnen was maar hoor er niks van (foetsie geld?)

nog iemand problemen hiermee?

Link naar reactie

En anders bel je eens naar de hotline, ze zijn vriendelijk aan telefoon en zullen je wel direct verder helpen. Er zijn wel enorm veel telefoon nummers om uit te kiezen, ik had succes op volgend nummer: +49 81 919 699 960

Link naar reactie

Het helpt je nu niet verder, Steven, maar misschien bij een volgende bestelling Scootermarket eens een kans geven. Zitten in Koningshooikt, dus niet te ver. Je hebt veel meer aanspreekpunt en misschien is het zelfs nog goedkoper. Tis maar een idee, hé.

Succes met je levering!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

ik heb nog nooit problemen gehad met SIP. Ik weet wel dat je op het einde kan kiezen om hetgene in stock is reeds op te sturen of te wachten met sturen tot alles binnen is. indien je voor het laatste kiest kan dit soms maanden duren

Link naar reactie
Scootermarket koopt niet meer bij SIP vertelde Danny ons enkele dagen geleden...

Mogelijk kan je dus niet meer alles wat in hun assortiment ligt bestellen.

Blijkbaar om goeie redenen! Maar Danny heeft andere kanalen waar hij het grootste deel kan inkopen, heb ik begrepen. Je kan altijd terecht bij hem met het SIP artikelnr.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
i hate sip!

they never get it 100% right!

Yes, if i lived near them i would go there and buy parts but everytime i order they send the parts to a house that i last lived in 5 years ago. I have emailed, called and in paris i even complained in person but my parts still arrive at my old house. And yes i have deleted the old address from my profile many years ago!!!!

Good shop bad mail order.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...