Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML non reed 125 and reed 150 PX models passed Euro III yest


belfastjohn

Aanbevolen berichten

Its just on the rumour mill on the english forums but the info comes from a very (sticky) reliable source. Seems that they were testing those models this week and that not only do they have euro three clearance but also TUV approval.

they must have down jetted the test bikes to insane levels.

I'll see what more i can find out.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Ik lees hetzelfde en ik lees dat materiaalmoeiheid niet de beste vriend van dit ding is.

"metaalmoeheid"? Tegenwoordig worden de meeste 'reeds' in polyester of carbon gemaakt, en metalamoeheid heeft daar geen vat op...

Link naar reactie
Ik lees hetzelfde en ik lees dat materiaalmoeiheid niet de beste vriend van dit ding is.

"metaalmoeheid"? Tegenwoordig worden de meeste 'reeds' in polyester of carbon gemaakt, en metalamoeheid heeft daar geen vat op...

Ik luister naar mijn gezond verstand

EN een beetje naar wiki:

The repeated flexing of the valve material eventually causes metal versions to fatigue and fail to seat properly while fiberglass ones will merely snap off and be digested by the engine.

Link naar reactie

Er is meer dan de reed-valve in de LML. De motor zou een beetje versmacht zijn.De scooter zou ook maar 80km/u halen. De Euro3 geldt tot 2011. We zitten dus nog efkes safe. De LML is identiek aan de PX. Is ook een pak goedkoper en met het uitgespaarde geld koop je wat emblemen en een ander achterlicht en voila...je hebt een PX.

Link naar reactie
Er is meer dan de reed-valve in de LML. De motor zou een beetje versmacht zijn.De scooter zou ook maar 80km/u halen. De Euro3 geldt tot 2011. We zitten dus nog efkes safe. De LML is identiek aan de PX. Is ook een pak goedkoper en met het uitgespaarde geld koop je wat emblemen en een ander achterlicht en voila...je hebt een PX.

"500 euro verschil" als ge ne goeie verkoper hebt van Vespa.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...