Ga naar inhoud
Vespaforum.be

24 november 07/Kortrijk Stad van de smaak, gastland italië


dominique

Aanbevolen berichten

oproep aan vespaforum om met zoveel mogelijk vespa's naar kortrijk te komen (veemarkt) op za. 24 november om er een parcours van ongeveer 4 km te vormen met vespa's in alle geuren en kleuren, oude en nieuwe. Alle info: smaak@kortrijk.be

(dan kom je bioj mij terecht)

ik ben projectleidster en heb zelf een vespa 125,ltd ed. 2003. Contact: 0498 909 540

Link naar reactie

jullie worden tegen 13 uur verwacht op de Veemarkt in Kortrijk. Ik zou liefst zoveel mogelijk vespa's verwelkomen en die dan laten parkeren langs het parcours als "rode draad". dat zou ik zelf fantastisch vinden.

Hoe ben ik zeker dat er mensen komen en met hoeveel ze zijn?? Of hoe werkt dat?

Iedereen kan op het parkoers op 10 pleinen in de stad van alles proeven, eten, meemaken. zie ook nationaal www.weekvandesmaak.be en voor de agenda (die regelmatig aangevuld wordt) www.stadvandesmaak.be

Link naar reactie

Misschien dit topic als sticky zetten want het is echt nog ver af hé en zo staat het altijd in de kijker. Ik kan nu ook niet zeggen of ik aanwezig kan zijn, maar bij deze staat het nu ook al in mijn agenda. dat proeven, eten en drinken etc.. is toch gratis hoop ik?

Link naar reactie

count me in!

Link naar reactie

vooraf inschatten hoeveel er zullen zijn is heel moeilijk, met het verhaal van fata morgana in gedachten... zal afhangen van de publiciteit op nationale media denk ik... of zijn de ambities van dit evenement niet ZO hoog?

4 km, dat zijn 1000 vespa's die elk 4 lopende meter innemen... en duizend dat zijn er heel veel! 200 lijkt mij haalbaarder (en is al een serieus aantal!)

Link naar reactie

het evenement zal nationale aandacht hebben. Er worden 300.000 folders verspreid over heel vlaanderen. Er zal een mediacampagne zijn over de week van... op radio 2, TV, HEt Nieuwsblad, WTV vanaf oktober. Orgelpunt is Kortrijk stad van de smaak op 24/11. We verwachten 20.000 mensen, afhankelijk van het weer... Uiteraard komt de Vespa-aangelegenheid in de brochure aan bod. 200 zou ik ook al mooi vinden. We kunnne zien hoe we strategische plaatsen aandoen met de vespa's indien de hele lijn niet te volgen is...

Link naar reactie

nee niet welkom hihi grapje hé

hoe meer zielen hoe meer...maar wel oude scooters en weinig nieuwe

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...