Ga naar inhoud
Vespaforum.be

24 november 07/Kortrijk Stad van de smaak, gastland italië


dominique

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Peter,

Ik heb ondertussen nog eens contact gehad met Dominique van de organisatie daar.

Het event begint om 11 uur en duurt tot 18 uur. WQe worden met de vespa verwacht op de Grote Markt.Daar zal er

een infostand zijn met het parcours van de Hoogdag van de Smaak. Het is

de bedoeling dat we af en toe eens rondrijden op het parcours, voor

zover dat niet gelegen is in de winkelwandelstraten. Zo is het

Italiaanse en Vespa-sfeertje een deel van de attractie voor het publiek.

(Er is zoveel mogelijk voor gezorgd dat men nog kan mobiel zijn - met de

Vespa of met de wagen - in de straten van het centrum).

Op 15 pleinen en in openbare gebouwen in de stad zal er van alles kunnen

gegeten en gedronken worden, zowel gratis als tegen kleine prijzen.

Hoe laat we in Gent aanzetten hangt af of er mensen van Antwerpen of ergens anders aanpikken. Het traject naar Kortrijk moet ik ook nog eens bekijken. Of via de binnenwegen of via de Oude baan. Inspraak van de meerijders.

Ik probeer ook nog een lokaal vast te krijgen daar om eventueel motokledij en of helmen ergens onder te brengen zodat er niet een ganse dag moet mee gezeuld worden.

Link naar reactie

net even gecheckt via routeplanner. Zou een 100km zijn vanuit Antwerpen en als we niet via autostrade gaan zeker meer dan 2u rijden. Dus als we op het gemakske gaan (af en toe een stop onderweg) moet je toch 3u rekenen om daar te geraken. Dus redelijk vroeg (8u) vertrekken als we daar om 11u willen zijn...

Link naar reactie
nNt even gecheckt via routeplanner. Zou een 100km zijn vanuit Antwerpen en als we niet via autostrade gaan zeker meer dan 2u rijden. Dus als we op het gemakske gaan (af en toe een stop onderweg) moet je toch 3u rekenen om daar te geraken. Dus redelijk vroeg (8u) vertrekken als we daar om 11u willen zijn...

Erix, als we daar tegen de middag zijn zal dat wel volstaan denk ik.

Link naar reactie

@ mgent: ik was ook al aan het mailen met de organisatie en had gevraagd of het mogelijk was om gratis koffie te voorzien voor de mensen die de koude trotseren en een locatie om de koffie te consumeren. Er was sprake van een schooltje langs het parcours, sindsdien niets meer van gehoord. Heb jij nog verdere info gekregen?

Link naar reactie

We hebben hier een lijstje gemaakt van wat wij graag zouden willen als we daar aankomen (gelijk die popsterren, die vragen da ook!)

Koffie, warme choco (met slagroom als't kan), soep met balletjes, pannekoeken, een heerlijke massage, 1000 blauwe M&M's, een sazieke voor mijn foorteefje, nen hele grote pizza, Italiaanse wijn, pasta's, Wally zijn BBQ-worsten (voor mijn madam), een paar literkes naft, ...;-)

Als er nog mensen zijn met speciale wensen, gelieve het lijstje verder aan te vullen.

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie
We hebben hier een lijstje gemaakt van wat wij graag zouden willen als we daar aankomen (gelijk die popsterren, die vragen da ook!)

Koffie, warme choco (met slagroom als't kan), soep met balletjes, pannekoeken, een heerlijke massage, 1000 blauwe M&M's, een sazieke voor mijn foorteefje, nen hele grote pizza, Italiaanse wijn, pasta's, Wally zijn BBQ-worsten (voor mijn madam), een paar literkes naft, ...;-)

Als er nog mensen zijn met speciale wensen, gelieve het lijstje verder aan te vullen.

Grtz Michel & Kathy

Awel iets vegetarisch (die pizza of pasta) mag altijd voor mij want hutsepot en soep met ballekes zijn niet echt veggie-vriendelijk om maar te zwijgen over die BBQ-worsten. ;-)

Link naar reactie
net even gecheckt via routeplanner. Zou een 100km zijn vanuit Antwerpen en als we niet via autostrade gaan zeker meer dan 2u rijden. Dus als we op het gemakske gaan (af en toe een stop onderweg) moet je toch 3u rekenen om daar te geraken. Dus redelijk vroeg (8u) vertrekken als we daar om 11u willen zijn...

3 u enkel ritje is dus retour 6 u, vanaf 17.30 u donker, "k weet nog niet goed hoor.

Walter

Link naar reactie

Meest recente info ontvangen van de organisatie:

"Je vespa’s kan je kwijt op de grote markt, er is toezicht. Je kan met je vesten en helmen terecht in de loges 2de verdieping schouwburg. Koffie kan je krijgen tegen 1 € in het streekbezoekerscentrum en warme soep en hutsepot is te krijgen op de stand van VLAM op de Grote Kring. Op het schouwburgplein zijn gratis hapjes van bio en fair trade organisaties."

Ci vediamo !

Link naar reactie

Waar spreken we af met zin allen?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...