Ga naar inhoud
Vespaforum.be

enorm veel rook


wegvandaan

Aanbevolen berichten

beste mensen,

Heb gisteren oude benzine uit tank gehaald en nieuwe, zelf gemengde, erin gedaan...

Heb tijdje op parking getoerd (NOG STEEDS GEEN PLAAT) en na een tijdje leek de rook toch serieus minder!!!

Wat mij toch al een positief gevoel geeft!

Vespista, bedankt voor je info hoor, echt waar. Maar ik ben steeds positief ingesteld vandaar dat uw info me wat van streek bracht...

Als ik m'n plaat eindelijk heb, stuur ik het definitieve resultaat + misschien een foto van m'n charmante vespa.

allen bedankt!

Link naar reactie
beste mensen,

Heb gisteren oude benzine uit tank gehaald en nieuwe, zelf gemengde, erin gedaan...

Heb tijdje op parking getoerd (NOG STEEDS GEEN PLAAT) en na een tijdje leek de rook toch serieus minder!!!

Wat mij toch al een positief gevoel geeft!

Vespista, bedankt voor je info hoor, echt waar. Maar ik ben steeds positief ingesteld vandaar dat uw info me wat van streek bracht...

Als ik m'n plaat eindelijk heb, stuur ik het definitieve resultaat + misschien een foto van m'n charmante vespa.

allen bedankt!

no problemmo ;-)

Link naar reactie

Als je met "stroef" bedoelt dat je de remhendel moeilijk kan inknijpen, zou ik vooreerst de kabel eens vervangen (trouwens geen slecht idee om ineens alle kabels tegelijk te vervangen bij een oude machine) en de remhendel een beetje smeren (met WD 40 of iets dergelijks). Als de scooter niet behoorlijk remt bij ingeknepen remhendel of ingetrapt pedaal, dan kan je eerst eens proberen de kabels aan te spannen (met de regelvijsjes op de trommels). Als dat geen zoden aan de dijk brengt, zullen de remtrommels even open moeten om te controleren of er nog genoeg voering op de remschoentjes zit. Als dit niet het geval is, kan je nieuwe bestellen of gaan halen bij ongeveer elke zichzelf respecterende dealer. Kosten belachelijk weinig, rond de 10 euri, dacht ik.

Is dit qua antwoord deftig genoeg? :P

Groeten,

Kurt

Link naar reactie

of achteraan een oliekeerring kapot waardoor carterolie naar buiten sijpelt en op je remmen terecht komt,en je weet misschien ook al dat olie en remmen niet samen gaat hé

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...