Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

In afwachting van de bekendmaking van de AKO-literatuurprijs keek ik naar Pauw & Witteman en viel in slaap op de zetel. Ik ben net wakker geworden na een verschrikkelijke nachtmerrie. Moet ik dadelijk nog op zoek naar de uitslag, ook nog.

Maar goed, die nachtmerrie, met Denilson in de rol van slechterik (sorry, Denis) en René als beschermer van weduwen, wezen, goede zeden en vossen, uiteraard!

Om een onduidelijke reden was ik samen met een onbekend aantal Vespisten op de terugweg van een ritje. Vanzelfsprekend reed ik met mijn P177e die door middel van een elektronisch printplaatje in zelfbouw op de statorplaat was opgedreven naar een 200cc. We gingen nog ergens iets drinken en hadden afgesproken op de weg daarheen te passeren op het politiebureel om Denilson op te pikken die daar politieagent was. (duidelijk, 't was een nachtmerrie, hé). Hij was nog even bezig met een nieuwe identiteitskaart uit te reiken (?) en deed teken om even te wachten. Wat onduidelijke beelden van af-en-aan lopende mensen en agenten verder werden opeens mijn papieren gevraagd. Door Denilson natuurlijk met een verontschuldigende blik in z'n ogen. Hoe, wat, wie, waar... een nachtmerrie in een nachtmerrie! What are the odds??? Maar goed, even verder bleek er vanalles mis en moest mijn scooter volledig uitgetest en opengereten worden op de binnenplaats van het kantoor waar, zoals in elk flikkenkot, een motocross-parcours lag. En Denilson ging de fraude wel eens even openleggen. Billen eraf, claxon eruit, m'n schijfremmen verwijderd, de gele curry rubbers gestript van de staander en hij met twee companen als gekken met m'n Vespa over het parcours rijden. Ondertussen waren ook de andere Vespisten, nog steeds met vage gezichten en dus geen namen, naar binnen, euh naar buiten, gekomen en stonden met groeiende afschuw samen met mij te kijken naar dit staaltje politiegeweld! Plots mochten we niet meer blijven en moesten terug naar binnen in de wachtzaal mét bewaking. Enkele horrorverhalen verder bevond ik mij in een surrealistisch toneelspel waarin mijn scooter, die gewoon een niet opgedreven 200cc bleek te zijn compleet tot schroot was gereden, maar in beslag werd genomen wegens wel opgedreven. In mijn pogingen om Denilson duidelijk te maken dat dit niet zomaar kon kreeg ik opeens de hulp van anti-tuning ridder René, die op weg naar een Picon de zwerm zag staan en poolshoogte kwam nemen. Onduidelijk, maar ik zat met het gevoel dat ik inderdaad m'n Vespa getuned had en dit ten allen prijze moest ontkennen en doen alsof ik hem zo gekocht had. Ook René bleek dit te weten en samen hebben we hemel en aarde bewogen om dit op te lossen. No such luck natuurlijk. Ik ben badend in het zweet 10 minuten geleden wakker geworden terwijl ik woedend probeerde dan toch minstens een bewijs te krijgen dat mijn Vespa was aangeslagen. Dit bleek niet de gewoonte en zorgde voor serieuze discussies met Denilson. Ik herinner mij net voor ik wakker werd het gevoel te hebben dat ik werd opgelicht en ik stond klaar om met m'n VCA badge een klap van jewelste uit de delen aan de agent in functie. Gelukkig voor Denilson, of voor mij, werd ik net dán wakker! Tot zover.

Al zeg ik het zelf, als staaltje van verslaving kan dit tellen!!!

En nu ga ik, na even uitgezocht te hebben wie de AKO-prijs kreeg, genieten van een verdiende nachtrust, niet vergeten, ik kon te voet naar huis en het was een eind lopen!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Potteke zalf

Twee homo's komen van een party en willen thuisgekomen nog eens goed fuiven ..

De ene loopt naar een kast, neemt een potteke met een doorzichtig wit zalfke en wrijft dit over zijn piemelke... De andere vraagt waar dattem in godsnaam mee bezig is.

Dat is Vaseline en dat is goed voor uw poepeke...'

Na de ene zijn daad loopt nu ook de andere naar het kastje,neemt een potteke met een doorzichtig blauw zalfke en wrijft dit ook over zi jn piemelke...

' Wat is datte ?' vraagt de ene...

Dat is Vicks en dat is goed voor uw keeleke...'

Link naar reactie
een vespaforum da over duiven gaat

jongens toch

Kennyscooty,your name sucks big time!!!!!!!!

Niet verwonderlijk als je weet dat het Schelmke zelf is die via een andere nickname zich nog eens af en toe komt bemoeien hier. ;-)

Link naar reactie
En nu ga ik, na even uitgezocht te hebben wie de AKO-prijs kreeg, genieten van een verdiende nachtrust, niet vergeten, ik kon te voet naar huis en het was een eind lopen!

.

Als je 't nog niet moest gevonden hebben, 't is AFT geworden. Diene snoever die den andere probeerde belachelijk te maken heeft in 't zand gebeten. Die mannen zouden hier niet misstaan met hun gezever ...

Link naar reactie

Ja, zoals ik had gezegd heb ik het die nacht nog even uitgezocht. En wat snoeverij betreft vindt ik de winnaar ook maar doordeweeks snoevend, sop met kolen en stond mijn geld op nog iemand anders. Maar goed, de "kenners" hebben beslist. Dus dat maakt mij dan weer sop met kolen... hahaha!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...