Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijn er vespisten met hetzelfde probleem???


TheFox

Aanbevolen berichten

Moeten jullie nooit werken ofwa,ik kom hier juist thuis.

Ik heb al een hele maand verlof en nog tot half november, behalve vandaag, vandaar dat ik ineens zo veel antwoord hé, ik zit terug op het werk. hahahahahahahahahah

Gelukzak,ik zit op de baan hé,ik heb geen computer bij me maar ik kan wel de ganse dag naar goeie muziek luisteren.

grts.dave

Link naar reactie

Als je het aantal posts op een dag ziet en de snelheid waarmee ze gepost worden heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat dit topic méér dan actueel is. Volgens mij is er op een occasionele witte raaf na, nog niemand afgekickt! Integendeel, we hebben meer mensen aangestoken, denk ik. En ons beste werk, zelfs een paar techniek-puristen hebben zich verlaagd tot het posten van zever in chit-chat. Jihaaa! Niets menselijks is hen vreemd. Gelukkig!

Keep up the good work, guys en dolls!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Als de boel goed draait moet je overal afblijven en u nie moeien! ;-) Dat is zo bij Vespa's, forums en topics, en vele andere dingen in het leven.

En, hoewel Erik het niet gelooft, soms, heeel soms, doe ik ook eens iets nuttigs in het dagelijkse leven! ;-) Ik heb net twee oldtimers gekocht, waarvan 1 te restaureren, I need hard cash, baby! :-D

En, mij vergelijken met een raaf???? Remember the story!!!! I'm the clever one! LOL!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
tis wel schoon grijs waar gij zit te "werken" he Erix!!

;-)

Ik ben dan ook niet meer als kunstenaar werkzaam hé. En grijs is het hier inderdaad! Ik werk dan nog wel voor vadertje staat (weliswaar op gemeentelijk niveau)! Stel u voor een kunstenaar in het hol van de leeuw om de boel van binnenuit op stelten te zetten. Anarchie dus! LOL

Maar ik ben wel een aantal jaar als kunstenaar (restaurateur + beeldhouwer) werkzaam geweest als zelfstandige en dat was allesbehalve gemakkelijk omdat ze u niet direct in het één of ander schuifke kunnen steken (die schuifkespolitiek zuigt enorm). Dat heeft mij toen voornl. veel problemen opgeleverd met de belastingsn, RVA en nog meer van die idiote instellingen die het toch allemaal zoveel beter weten (NOT)

ge meent het !!!!

ben zelf naast hoofdverpleegkundige ook beeldhouwer, afgestudeerd aan de kunstacademie in brugge.

heb nu een atelier in bredene...

gij ook nog actief ?

Link naar reactie

Hoofdverplegers hebben anders precies ook niet veel te doen :)

En om de reply ineens te beantwoorden: nee ik moet niet hard werken, mijn kinderkes hebben zoveel respect voor mij, en mijn ijzeren vuist, dat die niet veel meer opgevoed moeten worden :D

Link naar reactie

Mja kan toch moeilijk hier een dialoog blijven voeren met Px van tsluizeke...En zeker nie als het maar is om elkaar tegen de schenen te blijven stampen :) daar wil ik dan liever eens een meeting voor organiseren :D

PS Sluizemans: Zijn er dan tegenwoordig zo weinig mensen met hoofdwonden? Tis te zien dat die helmen van tegenwoordig beter kwaliteit zijn eh...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...