Moon the Loon Geplaatst: 15 mei 2007 Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb een vork en bijhorende onderdelen van een gecrashte PX125disc en deze zou ik graag monteren op m'n T5. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik behoud de orginele T5 vork (kan niet anders) en begin te vervangen vanaf de schommelarm. Tot zover geen probleem. Enkel aan het stuur heb ik een vervangstuk nodig om de remhendel en reservoir te monteren. Weet iemand waar ik dit onderdeel kan vinden. Let wel, het moet op een T5 passen. Alvast bedankt. Link naar reactie
designo Geplaatst: 15 mei 2007 Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Zoiets? Enkele van het GSF-forum hebben een soort van beugel geplooid op maat van een PX stuur, mits aanpassingen past het ook op een T5. Anders moet je Gravedigger of Stahlfix eens contacteren. Link naar reactie
spiceman Geplaatst: 15 mei 2007 Delen Geplaatst: 15 mei 2007 Surf eens naar de website van Worb5. Link naar reactie
josse Geplaatst: 15 mei 2007 Delen Geplaatst: 15 mei 2007 en waarom niet gewoon voor het half-hydrolische systeem gaan ? Veel minder ingrijpend en remt ook behoolijk. Pomp kun je apart krijgen bij SCK of SIP Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2007 @Josse, ik heb nu dit hele pakket tot mijner beschikking, zou zot zijn om nog iets aan te schaffen niet? Link naar reactie
josse Geplaatst: 15 mei 2007 Delen Geplaatst: 15 mei 2007 @Josse, ik heb nu dit hele pakket tot mijner beschikking, zou zot zijn om nog iets aan te schaffen niet? hangt ervan af hoe je het bekijkt. Voor die conversie van het stuur, ga je alles moeten demonteren (ook kabels en gainen) en dan de bestaande hendel afzagen en een hydrolische oplassen of met de beugel bevestigen. Boeltje laten spuiten... stuurkap beschadigen voor de hydrolische kabel. Is een pak werk + kosten en onherstelbaar. Maar het is beter en knapper, daar geen discussie over ;-) Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 18 mei 2007 Delen Geplaatst: 18 mei 2007 Nog een voorbeeldje van een conversie, helaas ook zonder behoud van originele hendel: http://www.vespa-t5.org/bilder_vollhyd.shtml Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.