Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bandenkeuze.


bolderik

Aanbevolen berichten

Gezien de situatie/ omstandigheden waarin het geVAL van Erix zich voordeed, zal hij wel met eender welke band tegen de korst gegaan zijn.

Zelf heb ik tot op heden geen klagen van de originele Pirelli's die onder men PX liggen. Nu zo'n 3300 kilometer verder is de achterband wel aan vervanging toe.

grts,

chris

Link naar reactie
Gezien de situatie/ omstandigheden waarin het geVAL van Erix zich voordeed, zal hij wel met eender welke band tegen de korst gegaan zijn.

Zelf heb ik tot op heden geen klagen van de originele Pirelli's die onder men PX liggen. Nu zo'n 3300 kilometer verder is de achterband wel aan vervanging toe.

grts,

chris

- wat Erix betreft zul je wel gelijk hebben.

- wat die originele banden betreft, denk ik dat je wel van mening zal veranderen wanneer je eens echte banden onder je Vespa legt.

Link naar reactie

Ik heb nu geruime tijd de Continental Twist Sport (een zachtere compound als de gewone Twist) en ben er zeer tevreden over. Deze zijn minder rond in profiel wat volgens mij meer raakvlak geeft dan bvb de SM 100.

Volgens een test die ik ooit las in een scoot magazine zou de Navigator het beste zijn voor all round use (vooral nat en glad weer).

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...