Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit Squadra Veloce zondag 22/04


Vesp

Aanbevolen berichten

LAATSTE UPDATE:

Verzamelen voor alle Vespisti doen we om 12.30 uur achter de kerk van St Truiden ter hoogte van restaurant L'angolo Rosso. De straat wordt daar speciaal voor ons afgesloten, enkel Vespa's mogen er in.

Na een aangename pauze aldaar wordt stipt om 13.30 uur vertrokken voor de Bloesemrit MET VOLLE TANK!!!

De rit neemt ongeveer 80 km in beslag, ongeveer halverwege de rit is een tankstop voorzien. Net voor de tankstop is er een stop op een leuke locatie.

Voor zij die liever verzamelen "Bij Tante Julia" in Stevoort, dat kan om 11.30 uur, aldaar vertrekt men om 12.00 uur. In Heusden aan de kerk verzamelen er ook een aantal om 11.00 uur. Uiteindelijk wordt iedereen verwacht in St Truiden om 12.30 uur.

Een bezemwagen is aanwezig, een tonneke tweetakt houden we achter de hand.

De pauze halverwege de rit is voorzien in de Herckenrodehoeve in Opheers vlak naast de kerk. Late aansluiters of pechgevallen vinden daar de groep terug.

Geert leidt de rit, hij is te bereiken op 0478/495369 mocht dit niet lukken kan je het proberen op 0498/869100 of 0495/549671.

Einde van de rit op de markt van St Truiden.

Tussen de bloesems is in deze periode van het jaar veel fietsverkeer. We hebben bij de keuze van het traject reeds rekening gehouden met de andere weggebruikers, doch roepen iedere deelnemer op de nodige voorzichtigheid aan de dag te leggen.

Rest me enkel nog jullie allemaal een schitterende namiddag toe te wensen.

Tot in St Truiden.

Grtz,

Rudy

Link naar reactie

kzal moeten passen want ik ben van dienst in de MOD (muziekodroom te Hasselt) alwaar het fantastische Heartbreaktunes alweer een fijn concert organiseert.

amen ra, blood & time, red sparowes

meer info: www.heartbreaktunes.com

Uiteraard compenseer ik het gemis van de Bloesemrit met een tripje PX'en van Aarschot naar Hasselt en terug.

Veel plezier.

Link naar reactie

BEDANKT SQUADRA!!! Voor een geweldige ontvangst in Sint-Truiden, een prachtige en vlekkeloze rit en de fantastische keuze voor de tussenstop!

De masseuses en het schoonmaken van onze wespen, die ons beloofd waren door LX125, heb ik niet gezien. Maar, ik vermoed dat we hem daar persoonlijk moeten over aanpakken. :D

Wij zijn er volgende keer zeker opnieuw bij!

Bedankt!

Peter en Ann.

Link naar reactie

Het was idd echt de moeite: goede ontvangst bij Angelo Rosso (na de rit daar nog gegeten maar volgende keer ga ik mee naar Herentals ;) ), schitterende locatie, goed georganiseerd en prachtig weer! Bedankt Squadra !!! En Foxken ook bedankt om als reisleider te fungeren ;)

Link naar reactie

Hallo

Dit is één van de weinige keren dat ik kritiek ga uiten, maar een feilloze organisatie is denk ik een overstatement. Ik was er zelf niet maar wel andere leden van Vespa Club Gent. Zij kwamen juist op tijd aan in Sint-Truiden, moesten nog tanken en tijdens het tanken werd hen medegedeeld dat ze zich niet moesten haasten door iemand van de organisatie. Hij zei hen dat ze elkaar terugzagen op de markt, maar eenmaal daar aangekomen was iedereen weg !!!! Daar stonden ze samen met nog een paar mensen uit het Brusselse die ook aan het tanken waren. Iedereen was al vertrokken op de wonderbaarlijke mooie bloesemrit... Great Sunday !!!

Vind ik persoonlijk wel een grove misser, mensen die van zo ver komen gewoon in de kou laten staan.

Enfin tot zover deze lezing en hopelijk gebeurd het niet meer opnieuw.

Greetz

Greg

Link naar reactie

Kom eens naar een rondrit in Gent en probeer geen stomme dingen te doen, want anders ga ik je ook stomweg vergeten...

Hou uwen dwaze kritiek voor uzelf, was gewoon een mededeling gericht aan de mensen van de Squadra Veloce. Niet meer niet minder ...

Mvg

Greg

Link naar reactie
LAATSTE UPDATE:

Na een aangename pauze aldaar wordt stipt om 13.30 uur vertrokken voor de Bloesemrit MET VOLLE TANK!!!

De pauze halverwege de rit is voorzien in de Herckenrodehoeve in Opheers vlak naast de kerk. Late aansluiters of pechgevallen vinden daar de groep terug.

Geert leidt de rit, hij is te bereiken op 0478/495369 mocht dit niet lukken kan je het proberen op 0498/869100 of 0495/549671.

Rudy

@Kaboo: duidelijk genoeg? en de mogelijkheid om aan te sluiten was ook voorzien!

Link naar reactie

ok ik zal me anders verwoorden ( btw ik gaf helemaal geen dwaze kritiek, het was gewoon een mededeling maar blijkbaar moet ge hier op uw woorden letten...)

Dat is wel spijtig dat die alleen zijn gaan tanken want wij zijn voor het vertrek gezamelijk langs een tankstation op 50meter van de vertrekplaats gereden voor degene die nog moesten tanken.

Link naar reactie

Hey

Neen helemaal geen slecht weekend gehad, maar ik krijg gewoon het schijt van sommige hun onnodige, onbelangrijke zever reacties die het forum op de lange duur naar de kloten helpen, daarom mijn reactie.

En ik kan het begrijpen dat je niet wacht voor katers en laatkomers ...

Maar de gasten zijn om 10hr vertrokken in Gent (= 2hr30 om op verzameling te zijn en 3hr30 voor vertrek)

En als ze aan het tanken zijn en iemand van de organisatie komt bij hen om te zeggen dat ze zich niet moeten haasten en dat ze elkaar zien op de markt (wat volgens mij wilt zeggen dat iedereen gaat wachten op hen, toch als ik dat zou zeggen op één van onze ritten)DAN ligt de verantwoordelijkheid in het kamp van de organisatie, vind ik.

En dit is het allerlaatste wat ik er over ga zeggen, waarschijnlijk zullen er hier evenveel zinloze reacties op komen van mensen die er eigenlijk geen reet mee te maken hebben en toch hun zegske willen doen.

Greetz en no offense (mensen die me kennen weten dat wel)

Greg

Link naar reactie

@Kaboo: ik ken je idd niet, maar als jij wat te maken hebt met VCG, doe me er dan aan denken niet naar jullie rit te komen! Het enige wat ik doe is de mensen van Squadra bedanken voor een goeie organisatie en dito rit! Als je dat gezever vind, dan heb jij een probleem, en niet wij!!! Get a life, mate!

No offense! (dat maakt het blijkbaar goed en de mensen die mij kennen weten dat ook)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Kaboo heeft gewoon zijn ongenoegen getoond aan de organisatie van squadra, zonder daar mee andere personen te noemen of ook maar negatief te benaderen, maar blijkbaar zijn er altijd personen die het nodig vinden van onozel beginnen te doen, ik stel voor dat je je energie steekt in het zoeken van een naam voor je vespa, dan kan in een andere topic gaan zeveren.Ik begin hoe langer hoe meer het schijt te krijgen van de manier waarop het ganse vespagebeuren de laatste jaren aan het evolueren is .En dat is ook één van de redenen waarom ik na de paasmaandag rit van primavera besloten heb van dit jaar nog maar 1 georganiseerde rit mee te rijden en voor de rest solo just for fun.

Link naar reactie

@the fox:

ow ow ow!

ni veralgemene naar vcg he!!

kaboo is nen toffen peer ma hij heeft soms een beetje moeilijkheden met zich deftig te verwoorden zonder tegen al te veel schene te schoppe

ge moet da zien als constructieve kritiek van 'denkt daar misschien int vervolg keer aan'

Link naar reactie
@the fox:

ow ow ow!

ni veralgemene naar vcg he!!

kaboo is nen toffen peer ma hij heeft soms een beetje moeilijkheden met zich deftig te verwoorden zonder tegen al te veel schene te schoppe

ge moet da zien als constructieve kritiek van 'denkt daar misschien int vervolg keer aan'

Oke, kan ik mee leven, mijn excuses aan de rest van VCG! (en dat meen ik)

Ik heb vooral gereageerd op zijn opmerking ten aanzien van Jelle. Daaruit bleek dat hij voor Gent iets te maken heeft met de organisatie. En voor hij begint te schoppen had hij even de info van Knabbel moeten lezen. Daar was al aan gedacht op deze rit. Ik had het adres van de tussenstop en de telnrs van de rit begeleiders bij tijdens de rit. Squadra doet de moeite daar rekening mee te houden en mensen hun gsm op het forum te plaatsen. Het minste wat wij (de toeristen) kunnen doen is dat noteren en gebruiken indien nodig.

Dit lijkt mij een goeie organisatie tot in de puntjes. Als Kaboo dat nog beter kan... respect!

@Stanman: indereen is altijd heel snel voor het afkraken van initiatieven. Ik vind persoonlijk de organisatie van Squadra een voorbeeld! En ik sta altijd achter mijn woorden en reageer dus ook op, naar mijn mening, onterechte kritiek. Was je er niet, zwijg dan. Was je er wel dan weet je dat het goed was en wees dan mans genoeg om ook eens met bloemen te gooien!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

MERCI SQUADRA!!! Voor een vriendelijjke onthaal in Sint-Truiden, een prachtige rit en de fantastische keuze voor de tussenstop (Fiatjes waren zeer mooie)!

Ik lees dat sommige mensen problemen hebben gehad in verband met tanken. Ik wil just zeggen dat iedereen probeert zijn best te doen en met zo'n grote groep is niet altijd makkelijk. Misschien zal dit punt voor de volgende keer verbeter worden en ook de mensen zullen tanken voor te rijden...maar het is nooit makkelijk...In het frans zeggen we : "La critique n'est pas mauvaise si elle est constructive".

Wij zijn er volgende keer zeker opnieuw bij!

Merci à vous les amis

Vespa Club Donceel

Vespinello en Vespinella

Link naar reactie

@Fox: Kaboo, heeft kritiek geuit aan Squadra Veloce, ik weet niet waarom jij daar zo op reageert, jij bent (voor zover mij bekent) geen lid van Squadra Veloce, dus moet jij niet in hun naam spreken, dat kunnen ze zelf wel. De opmerking van Jelle was noch opbouwend, noch constructief, mensen dom noemen omdat ze niet wisten dat de groep eerst nog ging tanken helpt niemand. Jelle is ook geen lid van Squadra Veloce en wist dit waarschijnlijk ook niet.

En als je je excuseert aan 'de rest' van VCG, waarom dan niet aan Kaboo ook, hij heeft jou toch niets misdaan?

Daarnaast is dit misschien een aandachtspunt voor IEDEREEN die een rit organiseert, om als je een rit bekendmaakt, er direct bij te vermelden dat het vertrek op een bepaald uur is EN dat er na het vertrek wel of niet eerst naar een benzinepomp gereden word, dan is dat duidelijk voor de mensen die afkomen.

Kaboo is de voorzitter van Vespa Club Gent, en hij doet dat goed, wij hebben in de laatste 3 jaar al verschillende ritten georganiseerd waar onder andere meermaals volk van Antwerpen op afkwam, en deze verliepen 'doorgaans' feilloos, dus ik denk wel dat wij (VCG) recht hebben van spreken. Hoeveel ritten heb jij al georganiseerd

Kritiek geven is gemakkelijk, en Gregory wou alleen opbouwende kritiek geven opdat dit probleem zich bij volgende ritten niet zou herhalen.

En aansluiten is makkelijk gezegd, als wij van Gent in het midden van Limburg 'een' hoeve in Opheers moeten gaan zoeken, dan vinden wij dat niet, de meesten onder ons hebben geen GPS mee...

Link naar reactie
@Kaboo: ik ken je idd niet, maar als jij wat te maken hebt met VCG, doe me er dan aan denken niet naar jullie rit te komen

Foxke, foxke toch...

Weerom moet ik dit ontkrachten...

Ik ken de Greg een beetje en moet zeggen dat het waarschijnlijk den tweede braafste mens ter wereld is...

B.T.W.: Je moet mee naar de ritjes van de VCG. Die zijn zeker zo goed als de andere...

Ik heb je verteld van de SV en Je weet dat ik niet lieg ;-)

Link naar reactie
@Kaboo: ik ken je idd niet, maar als jij wat te maken hebt met VCG, doe me er dan aan denken niet naar jullie rit te komen!

Helaas pindakaas, blunder van formaat Peter! Ik ken Greg nu al een tijdje en de rest van bestuur van VCG ook en ik kan je verzekeren dat de ritten van VCG dik in orde zijn, zoals ook alle ritten trouwens van andere clubs. Je moet het toch maar doen hé ;-)

Beter eerst eens informeren hoe dat juist zit i.p.v. direct te schieten op iemand (dus bel of mail me gerust int vervolg hahahahahahahahahahahaha).

Greetings & keep on smiling boys!!! PEACE!

Link naar reactie

@Speedracer: Noch Jelle, noch ik spreken in naam van Squadra, dat is niet aan de orde en staat ook nergens vermeld. Jelle heeft niemand dom genoemd en alleen de tanksituatie stom verklaart. Omdat Eva terecht opmerkte dat ik niet mocht veralgemenen heb ik dat inderdaad toegegeven en daarvoor excuses aangeboden.

Ik denk dat je voor de rest nog maar eens even de interventies van Kaboo moet nalezen. Dan zal je merken dat ik pas gereageerd heb na zijn post, en ik citeer:

"Kom eens naar een rondrit in Gent en probeer geen stomme dingen te doen, want anders ga ik je ook stomweg vergeten... Hou uwen dwaze kritiek voor uzelf, was gewoon een mededeling gericht aan de mensen van de Squadra Veloce. Niet meer niet minder ..." Einde citaat.

Dit vond ik onterecht, zeker nu ik weet dat hij de voorzitter van VCG is!

Of ik al-dan-niet al ooit een rit heb georganiseerd heeft hier helemaal niks mee te maken! Maar, als je echt wil, tussen pot en pint, wil ik wel eens uitwijden over het organiseren van grote evenementen...

Algemeen gaat het er mij om dat dit een goeie organisatie was, en er opeens een punt van kritiek was dat compleet onterecht is. Ik nodig je uit om dit topic nogmaals door te lezen en dan zal je zien dat alles wat jij zegt door de organisatie voorzien was en doorgegeven was. Ik ken, denk ik, niemand van Squadra, maar ik wist precies dat ik met een volle tank aan de start moest verschijnen, om welk uur ik daar moest zijn, dat er halverwege een tankstop was, waar de pauze was ingelast (en sorry, Speedracer, ik heb ondertussen een langer leven gehad zonder gps dan met, en heb ook vóór gps overal mijn weg gevonden) en drie telnrs die ik kon bellen als ik een probleem had. And I'll say it again, als Kaboo dat even goed kan, kom ik graag kijken en betaal hem met plezier een pint.

In elk geval, laat ons hiermee stoppen (ook ik), dit doet afbreuk aan de absoluut fijne rit van gisteren. (als je toch verder wil reageren, geen probleem, mail me dan)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
De opmerking van Jelle was noch opbouwend, noch constructief, mensen dom noemen omdat ze niet wisten dat de groep eerst nog ging tanken helpt niemand. Jelle is ook geen lid van Squadra Veloce en wist dit waarschijnlijk ook niet.

Ja mijn woordkeuze was ietswat ongelukkig, mijn excuses hiervoor maar ik bedoelde eigenlijk dat het een spijtig voorval is dat de mensen van Gent nog snel waren gaan tanken terwijl er bij vertrek eerst nog langs een naftstation gereden werd (wat niemand op voorhand wist aangezien er stond met volle tank vertrekken) en ze zo de rit hebben moeten missen.

Link naar reactie

Voila Fox snapt mij. Denk dat dit misverstand enkel is ontstaan door het verschil tussen de Antwerpse en Gentse spreektaal.

en nu best terug over de rit ipv over de misinterpretaties ;)

@Speedracer: Noch Jelle, noch ik spreken in naam van Squadra, dat is niet aan de orde en staat ook nergens vermeld. Jelle heeft niemand dom genoemd en alleen de tanksituatie stom verklaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...