Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit Squadra Veloce zondag 22/04


Vesp

Aanbevolen berichten

ik was een van die mannen van Brussel die te laat waren, bij ons kwam dat omdat we aan het eten waren bij Angelo en niet op tijd gedaan hadden met het vertrek om 13.30

er is ons wel gezegd geweest om zich niet te haasten omdat ze terug kwamen binnen een 15 tal mimuten aan de andere kant van het stadhuis, daar moet iets mislopen zijn maar weet niet wat.

Van ons uit gooien wij met geen enkele vespa naar iemand zijn hoofd want we vonden toch dat we goed zijn ontvangen, juist spijtig van de rit maar ja dat zijn de risico's van het vak.

Link naar reactie

euh... ik was de groep ook kwijtgeraakt na het vertrek in Opheers..

ik was de enige die achterbleef met de man met z'n 50cc die ni meer startte.hij besloot ni meer verder te rijden en toen ik vertrok zag ik opeens niemand meer.en droevig dat ik was...

gelukkig waren er fietsers die me de weg wezen naar de andere 113 vespa's.

(de volgwagen/camionnet was nog achter mij vertrokken en ik ben bij mijne domme kop rechtdoor gereden waar ik rechtsaf moest,en de volgwagen zal da ni gezien hebben)

dit is geen verwijt hé,zal in't vervolg wel in't midden van de groep rijden :-)

Domi.

Link naar reactie

Beste vespisti,

Ik vindt het zeer spijtig dat er mensen achtergebleven zijn in St-truiden en biedt hiervoor onze verontschuldigingen aan.

Maar bij het organiseren van zo'n rit en voor zoveel volk kan er al eens iets mislopen. Het enige dat je kan doen is leren uit deze fouten.

Dat is één van de redenen waarom wij schrijven "vertrekken met volle tank", om dan vervolgens toch nog eens even langs een pompstation te rijden om zeker te zijn dat iedereen ook effectief volgetankt is. En wat blijkt er wordt altijd toch nog getankt.

We vermelden ook een GSM-nummer voor als er problemen moesten zijn. Dus schrijf die op want een klein telefoontje dit weekend had waarschijnlijk een hoop kunnen vermijden. Zo is een kleine groep SV leden vorig weekend vertrokken naar de puzzelrit. Maar we hadden de afstand onderschat en ook een beetje pech en vonden ook nog eens het vertrekpunt niet. Een telefoontje naar de organisatie en ze zouden op ons wachten en stuurden ook nog eens een gids die ons naar de start loodste en ons opweg zond.

Als er nog opmerkingen zijn. Wij zijn niet te beroerd om er naar te luisteren.

Genoeg nu over de fouten en over de manier waarop het ongenoegen geuit werd.

ANDER ONDERWERP

Ik denk dat ik voor het heel SQUADRA VELOCE bestuur en zijn leden spreek als ik van hieruit nogmaals iedereen bedank voor de fantastische opkomst.

Ik bedank hier nogmaals onze Geert die ondanks zijn gekwetste Marleen ons een onvergetelijke dag bezorgde. Hij heeft op zijn eentje de route, het vertrekpunt en de tussenstop geregeld. Het bestuur heeft enkel voor de catering moeten zorgen (PS nogmaals bedankt aan onze leden die spontaan bijsprongen achter de toog).

Wij hopen dat er volgend jaar een derde BLOESEMRIT komt en dat we ook dan zoveel clubs mogen ontvangen.

Groeten

P(eetermans) K(urt)125 S

evenementencoördinator

Squadra Veloce

Link naar reactie
en komt u filmke terug op het forum of moeten we da ergens anders verwachten?

groetjes bob en an ;-)

Door een zeeeer zwaar weekend en een hectische maandag :D ben ik gisteravond pas begonnen aan de montage. Hoop het in de loop van deze week op het forum te hebben.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Ik vond de verwelkoming zeker geslaagd, een drankje en een hapje waren welkom na de weg Brussel-STtruiden. Spijtig genoeg hebben we de rit niet mee gedaan omdat we het goei gedacht gehad hebben om in den Angelo te eten. We hadden niet gezien dat er binnen zoveel volk zat. De tankbeurt zal minder tijd in beslag genomen hebben dan verwacht en daarom was iedereen al door tegen dat wij aan 't stadhuis stonden. We hebben dan nog ne kerel geholpen die in panne stond. Die 2 gasten van Gent zijn met ons samen terug gereden. We komen zeker terug (en eten nadien).

Greetz...Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...