Ga naar inhoud
Vespaforum.be

slachtoffer van vespacollegialiteit


geertvespa

Aanbevolen berichten

vandaag is er bij mij in de straat iets vreselijks gebeurd. Na een voormidda sleutelen in de garage had ik al mijn vespas (5 stuks) buitengezet om de garage te schuren. Plots hoorde ik in de verte een vespa naderen. Ik keek om en zag een blauwe super komen, toen hij mijn oprit passeerde stak hij zijn hand op, collega's als we zijn. Hierdoor week hij echter een beetje af van zijn ideale lijn en KNAL, tegen een tegenligger. De auto had hem op de rechterachterbil geraakt, gelukig enkel blikschade maar toch.

Het bleek om supervespa van het forum te gaan, sterkte man

Link naar reactie

De Geert zijn prachtige collectie vespa's heeft mij inderdaad den das omgedaan. 't was juist aan nen bocht en ik heb deze dan tekort afgesneden ... eigenlijk héél veel geluk gehad dat ik mijn wespje nog heb kunnen rechthouden, want 't was ne serieuze knal.

Anyway: bij deze ben ik dus op zoek naar een nieuwe linkerbil (koffer) voor een Super. Kan iemand mij vertellen of ik dit nog nieuw kan vinden? Of heeft iemand dit occasie liggen? En zijn er eventueel andere modellen die hier ook voor kunnen dienen? (Sprint ... ?)

417947457_293e169783.jpg?v=0

417948013_6693fe23eb.jpg?v=0

Link naar reactie

@sirjohnluke klopt zit in het kleinste hoekje

@supervespa zelf toch niets ? en de rest komt wel terug in orde ge kunt er blijkbaar nog me rijden das beter dan ik en den erik allee wenst uwe vespa veel beterschap ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...