Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Cap Griz Nez 23-06-07 -- vck --


Stephan

Aanbevolen berichten

YES!! Wally zijn vrouwtje rijdt mee als bezemwagen. Gewoon de max!! Hebben we pech, vlug de Vespa inladen en dan repareren we die wel bij de eerstvolgende stop.

Oh ja, er gaan ook een paar Lambrettas mee, maar ik schrijf bewust "de Vespa inladen"... Haha!

Link naar reactie

@mod66

Wij komen , als alles meezit rechtstreeks naar Oostduinkerke (jou adres ?) om 10.00h.

Langs welke kant komen ze van Oostende naar OOstduinkerke, anders sluiten we aan. Ik hoor het wel.

Groetjes

Pewe

Link naar reactie

Zwembad Oostende 9h30

Peniche Oostduinkerke 10h00

De Peniche is het boothotel langs de koninklijke baan tussen Oostduinkerke en Koksijde, ligt trouwens naast de Normandie, een ander boothotel, je kan er niet naast kijken.

Link naar reactie

Vertrek voor de mensen van Gent.

Om 7u45 verzamelen vertrek om 8u aan de benzinepomp op de N9 richting Eeklo op de rechterkant juist voorbij de Palingshuizen. Vergeet niet als de rit 260 km is en wij der nog 140 a 160km moeten rijden (heen en terug naar Oostende) dat het een lange dag gaat worden.

Mod66 ik ga je tel.nr in men gsm steken. Mocht het zijn dat we iets later zijn willen jullie dan even wachten?

Groeten Kwinten

Link naar reactie

Niks aan te doen, Wally. Jurgen Meeschaert zal bezemwagen spelen. Hij heeft een trekhaak. Pewe, mogen we jouw aanhangwagen gebruiken, zoals je vorig weekend voorstelde? Jurgen maakt nog een extra nr plaat van hem aan. Thanks!!

Pewe, kom misschien tegen ten laatste 9h45 tot bij me thuis, dan zijn we op tijd aan de Peniche. Jurgen komt ook tegen 9h45. Bezemwagen dus vanaf Oostduinkerke.

Link naar reactie

@mod66

heb je zaterdag mijn trailer nodig ?

Je moet in dit geval enkel een plaat voorzien gelijk aan het trekkende voertuig.

Ik hoor het wel.

greetings,

Pewe

Link naar reactie

Verschillende vespisten hebben me al gebeld om te zeggen dat de weersomstandigheden voor zaterdag zodanig slecht zijn qua voorspelling, dat we beslist hebben deze rit uit te stellen. Niet alleen regen, ook veel onweders, vooral in Noord-Frankrijk.

Niet dat we bang zijn voor een beetje regen, maar om een godganse dag door de regen te crossen om dan ginder ter plaatse een schuilplaats te zoeken ipv lekker te genieten van de natuur, dan maar liever niet... Ook de BBQ valt compleet in het water.

In samenwerking met Wally zullen we die rit houden op 21 juli. Wally was van plan dit jaar de koekelrit te houden op 21 juli. We zouden dan richting Côte d'Opale rijden. Meer info volgt nog. Speedracer, de BBQ loopt niet weg! Don't worry!

Link naar reactie
slechte datum, valt samen met mormoiron waar er waarschijnlijk een aantal van VCG en VCA naartoe gaan (van VCG: Peter, Barbara, Kim, Dieter, Piston en Speedracer)

Tijd voor je pilletje of je brilletje Doc, d'er zit ongeveer een maand tussen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...