Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Cap Griz Nez 23-06-07 -- vck --


Stephan

Aanbevolen berichten

In plaats van de kortste weg door 't industriegebied van Duinkerke te nemen, zullen we er deze keer mooi rond rijden langs landelijke baantjes in Frans-Vlaanderen, idem in Calais. Het zal een goed voorbereid tochtje worden met regelmatig een pit-stop + BBQ.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

We waren hier in Brussel eigenlijk van plan met een paar gasten daar op weekend te gaan, misschien kunnen we het combineren met jullie rit!

Ik hou jullie op de hoogte...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Net als vorig jaar op 't einde van de rit BBQ bij me thuis. Voor veggies: no problems!

Wie van ver komt mag anders gerust zijn tentje in mijn hof zetten, zowel de avond voordien als de avond erna. Maar laat het dan wel aub op voorhand weten.

We zetten rond 9h30 in Oostende aan en om 10h00 bij mij in Oostduinkerke. Haalbaar voor de Bruggelingen en de Gentenaars dus...

Ciao!

Link naar reactie

Wij zijn zeker van de partij !

Vermoedelijk weer met z'n drie.

Moeten wij op voorhand iets betalen voor de BBQ ?

Groeten.

Pewe

@mod66: neem een goede koppelingskabel mee hé, ik heb er reeds twee besteld.

dus we kunnen voort. haha

Link naar reactie

Veel leukere route dan vorig jaar!! Voor wie al een zicht op de toer wil:

Oostende/Oostduinkerke start.

ODK, De Panne, De Moeren & Les Moëres, Bergues, Brouckerque, Bourbourg, St Folquin, Guemps, Ardres, Guines, Fiennes, Hardinghen, Audinghen, Cap Gris-Nez.

Retour: Audreselles, Ambleteuse, Licques, Quercamps, Eperleques, Watten, Wulverdinghe, Lederzeele, Bollezeele, Zegerscappel, Socx, Hondschoote, Beauvoorde, Bulskamp, Veurne, Oostduinkerke. Hopelijk rijden jullie dan nog na de BBQ nuchter naar huis, anders liever hier blijven maffen!!

Link naar reactie

@ Lancelot: Ik moet gewoon weten op voorhand hoeveel er mee gaan, zodat ik voldoende materiaal heb voor 's avonds. Je hoeft helemaal niet in te schrijven...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...