Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2 maart - 4 maart: antwerp scooter customshow 2007


king of the hill

Aanbevolen berichten

antwerp scooter custom show 2007 ,

vrijdag 02/03/2007 drink in kapitein zeppos

zaterdag 03/03/2007 in de namiddag ride out , s'avonds all nighter

zondag 04/03/2007 customshow , schijnpoort antwerpen

thema dit jaar is lambretta tv , natuurlijk zijn ook alle andere klassieke scooters welkom ! als je je scooter wil tentoonstellen op deze beurs neem dan even contact op met ons .

alle info vind je terug op www.whitewall.tk , de update volgt spoedig . of via italianjob@pandora.be en timmarleen@skynet.be

Link naar reactie
  • 4 weken later...

De vrijdagavond (2 maart 2007) gaat ook een tentoonstelling over Modculture open in het cultureel ontmoetingscentrum Sint Andrieskwartier Antwerpen. Diezelfde avond optreden van Mod-band "The Gonks" + Mod-party nadien. Past perfect als start voor heel 't weekend... Trouwens, heel de maand maart is er nog van alles te doen rond het thema mods in dat cultureel ontmoetingscentrum. Quick weet er wellicht veel meer over...

Meer info over Modculture in A'pen hier : http://www.vespaforum.be/?p=81

Aangevuld door Admin.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
jeeej de zeppos is vlak bij mij! desalniettemin kom ik met de wesp! :D

Wie rijd er allemaal mee met de vespa-meeting van kapitein zeppos? Ik ga zeker der

naartoe (zaterdag 3 maart 2007 om 12u).

Zou ook graag meerijden,maar mijn wespje heeft nog maar net 250km!

Is dit veilig genoeg voor da moteurke die nog aan't roderen is?

En ik kom van Gent!

Link naar reactie
ondertussen,heb ik er al 550km en mag al eens wat sneller rijden wwwhhhhhhiiiiiiii broembroem

Zijn der hier anders nog die vanuit gent naar daar rijden den 3de maart?

Want alleen is ook maar alleen hé om naar daar te rijden!

Ik rij ook mee!!! Weliswaar bij u derop.. Rrrrrrrrr... en als paparazzi é!!!

Kzal mijn poepke dus maar al insmeren !! en achteraf wil ik een massage e ;-)

En wie komt er nog mee vanuit gent????? hup hup!!!!

Link naar reactie
fooraapje ik denk dat ik u ken heb jij vroeger in antwerpen gewoond?

aan het paleis van schonekunsten?

grtz sidvespa

ja jij kent mij inderdaat,heb het al verteld tegen mijn ma ook en moest jou en je pa en ma vele groetjes doen.

Mijn ma is ondertussen gescheiden en ze gaat voor de 3de keer trouwen op 07/07/07!!!

Heb je eerste vespa zelf weten te kopen!!!

Je was er toen zelf al stapelzot van en de microbe heeft me toen ook gebeten!

We kunnen messchien eens afspreken op de beurs of op de rondrit als je meerijd hé

Grtz michel

Link naar reactie

ik heb het juist ook thuis verteld en moest ook iedereen de groeten doen

ik zie je dan normaal wel volgende week op de ride out of de customshow dan kunnen we eens bijpraten normaal kom ik naar bijde als er niets tussen komt

grtz sidvespa

Link naar reactie

Sorry fooraapje en madam.

Aangezien we vanalles moeten organiseren en laden voor onze stand op de customshow kunnen we vanuit de VespaClubGent niet echt iets organiseren om samen naar de ride-out te gaan op zaterdagmiddag.

Maar feel free om de club daar te vertegenwoordigen.

Link naar reactie

de vespaclub antwerpen en the speedboys sc hebben zaterdagavond tussen de ride out en de party nog een precustomshowdinner gepland, alle info vind je op www.vespaclubantwerpen.be

voor de mensen die van verder komen hebben we een regeling getroffen met antwerp docks hotel (waar ook de diner plaatsvind) om goedkoper te kunnen logeren (ongeveer 5 euro korting)

Vermeld bij uw reservatie (online of telefonisch) "speedboys" en de korting is van u

vragen, gewoon even mailen

Link naar reactie

@vespaboy007: vanavond hebben we niet ingeschreven, maar Bob komt vanmiddag wel es kijken (met de tram weliswaar) ikzelf kan vanmiddag jammer genoeg niet, heb al iets aan de hand, misschien kom ik tegen 5 uur nog naar 't stad als er dan nog volk is, nog mee enen drinken en mijn ventje komen ophalen, we zien wel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...