Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De VBB's gaan al 5000€


Dr Who

Aanbevolen berichten

maar tis wel geen italiaander

te zien aan het spatbord,de boordjes zijn te hoekig

en de neus is anders

Link naar reactie

Hey Vespaleek,

Ik ben daar ook even langsgeweest, welke kleur was diejen GS150? Ik dacht dat het alledrie (als ge het daar over hebt) VBB's waren...

'k heb me daar bij Didier Bailly wel wat spullen kunnen aankopen. De beurs was toch de moeite!!!

Grtz, Vloebi.

Link naar reactie

Inderdaad en de curry hangt zelfs nog aan zijn handen (zie foto restaurtie) lol waar die gast dat blokje reviseer tussen de patatten in.

Ik heb die mannen een mailke gestuurd waar ze juist wonen in belgie,omdat het daar blijkbar veel mooier en warmer is te zien op die foto's.

We zouden ze eens een offerte moeten laten maken van vb een vbb met een totale tuningskit inclusief reedvalve's en uitlaat.

En zeggen dat ze de originele motor moeten gebruiken.

aangezien ze toch al jaren ervaring hebben,moet dit lukken.

Zulke mannen kan ik niet begrijpen.

Ze doen de echte nl. Scootermarkter,,classicscooter, alex van brugge (scooterboy) en die die ik nog vergat een klein kopje ten onder gaan,op verschillende manieren.

Natuurlijk is het ook goed dat ze in azie onderdelen maken,toch voor sommige onderdelen kwestie van de prijs,maar die onderdelen zijn toch origineel nog te krijgen bij verschillende shops.

En de originele zijn weer beter van kwalitiet en stukken sterker.

ondertussen ken ik er al die een bajaj of repro vbb hadden en die zijn blij dat em weg is.

er zal en is wel een verschil tussen de echte en...

En natuurlijk zal ik hier weer tal van goede en slechte reactie's krijgen,maar dit doet me niets en laat me koud.

Elk zijn mening hé.

groetjes nico

Link naar reactie

ik zie schrijnende toestanden gebeuren binnen een jaar of 5 als al die mensen erachter komen dat ze hun duur-betaalde-curry-Vespa aan de straatstenen niet kwijtgeraken.

En voor ons is er dan weer het probleem dat je honderden kms voor niets rondrijdt om ergens een 2e-hands VBB/GS/... te kopen, om er dan achter te komen dat het een Indische is...

Link naar reactie

heel juste josse,wij zijn maatjes lol

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...