Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verzekering kbc


Aanbevolen berichten

@ Erix,godverdegoverde,oei,ik voel precies iet aan mijne tikker,allemaal de schuld van den Erix die vind dat wij ouwkes alleen mar zotte dingen doen ;-))

twas maar een graptje Eric,

grt Eric Cosa aka Viking VCG en nog iet,maar da ben ik alweer vergete,toch de leeftijd zekerst?

oh ja,voor ik het vergeet,want daar gaat het toch over,ik betaal voor mijne Cosa 200 ook veel te veel,140 euro,heb mijne verzekeringsmakelaar al verwittigd,volgend jaar goedkoper of daar is de deur!

Link naar reactie

Ik ga straks ook eens langs mijn verzekeringsmakelaar want ik betaal nu nog het meeste van wat hier gezegt is .

Ik betaal voor scooter1:ongeveer 215 euro en voor scooter2:ongeveer 210euro.

Ik heb al gezegt dat ik dat veel vond maar toen vertelde hij me dat ik al aan verminderde tarief zat waar ik ook mee lachte.

Heb nu wat prijzen op papier en zal nog eens gaan praten.

Moet nu wel zeggen dat al mijn verzekeringen bij die makelaar zijn en dat ik alles optel rond dezelfde prijs kom van de makelaars waar de scooters veel goedkoper zijn.

Link naar reactie

Maar het rare is dat al mijn verzekeringe bij elkaar zijn geslagen en dat ik dan tot nu toe nog nergens goedkoper ben tegen gekomen.

Wel voor al mijn verzekeringen te verstaan.

Dat zijn van die koppelverkooptrukken.

Link naar reactie

Gunter, ge moet oe nie schamen. Ik betaal respectievelijk € 295,00 voor de vespa en € 305,00 voor de lambretta bij P&V verzekeringen. De merde is dat ik een leasewagen heb waarvan diens verzekering (AIG) mijn scooters niet wil verzekeren. De andere merde is dat ik met al mijn bank en verzekeringen bij KBC zit en daar kost de verzekering voor mijn scooter € 335,00 => de f*cking afzetters.

P&V was/is denk ik de goedkoopste "stand alone" verzekeraar, tenzij iemand mij het tegendeel kan bewijzen??

Het voordeel (voor mij) bij P&V is dat ik mijn verzekering kan onderbreken wanneer ik het wil en voor een termijn die ik zelf kies (bv winterperiode). Bovendien heb ik 24/24 pechverhelping.

De koppelverkooptrukken zoals ERIX vermelde zijn mij gekend.

Onlangs kreeg ik ook een aanbod om mijn scooters te laten verzekeren tegen een goedkoper tarief MAAR dan moest ik ook mijn brandverzekering overhevelen. Enfin, het gekende verhaal wellicht ?!

Nog een merde is dat ik bij KBC wel zeer goede andere verekeringscondities heb en me geen zorgen hoef te maken over de so called kleine letterkes. Ik heb bij hen al eens moeten beroepen op een verzekering, dat is steeds professioneel en zeer vlot afgehandeld geweest. Maw ik wil niet weg bij KBC met mijn verzekeringen omdat ik er bijna zeker van ben dat het gras niet groener is aan de andere kant van het hek.

Link naar reactie
@ Gunter : Uwe makelaar zal er ook enen op uw gezondheid drinken !!!

Zal al 1tje minder zijn nu ,betaal nu 83 euro per scooter en auto- ,brand- en familiale verzekering blijven dezelfde prijs.

De 2 scooters mogen ook samen op de baan zijn terwijl de wagen zelfs ook nog op de baan is .

Link naar reactie

Hoi,

een zeer goedkope oplossing is CORONADIRECT. Ze werken met een kilometerverzekering voor de auto en een gekoppelde verzekering voor de vespa. Ideale combinatie, want de kilometers die je rijdt met de vespa gaan van de premie van de autoverzekering af. Hoe meer je dus rijdt met de vespa hoe minder je betaalt voor de auto. Ik betaal 116 EUR voor de vespa GTS 125 super(BA en rechtsbijstand samen)

Link naar reactie

Hoi,

een zeer goedkope oplossing is CORONADIRECT. Ze werken met een kilometerverzekering voor de auto en een gekoppelde verzekering voor de vespa. Ideale combinatie, want de kilometers die je rijdt met de vespa gaan van de premie van de autoverzekering af. Hoe meer je dus rijdt met de vespa hoe minder je betaalt voor de auto. Ik betaal 116 EUR voor de vespa GTS 125 super(BA en rechtsbijstand samen)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik betaal bij DVV 103 euro, ik weet eigenlijk niet of het mee op de auto staat, vermits ik al een motor heb op de auto staan, dus ik weet niet of 2 kunnen.

Mijn auto Opel Astra 2.0 DTI is 450 euro BA, eerste motor Ducati S4R 198 euro, en dan Vespa PX150E is 103 euro dus.

Langs de andere kant weet ik een verzekering zijn in Brasschaat, ik ken die eigenlijk via de MAG, ik weet niet of dat hier bekend is.

En dat is de Record bank, daar zou ik 400 euro BA voor de auto betalen, 160 euro voor mijn eerste motor en dan voor elke volgende motor 55 euro.

Link naar reactie
Ik betaal bij DVV 103 euro, ik weet eigenlijk niet of het mee op de auto staat, vermits ik al een motor heb op de auto staan, dus ik weet niet of 2 kunnen.

Mijn auto Opel Astra 2.0 DTI is 450 euro BA, eerste motor Ducati S4R 198 euro, en dan Vespa PX150E is 103 euro dus.

Langs de andere kant weet ik een verzekering zijn in Brasschaat, ik ken die eigenlijk via de MAG, ik weet niet of dat hier bekend is.

En dat is de Record bank, daar zou ik 400 euro BA voor de auto betalen, 160 euro voor mijn eerste motor en dan voor elke volgende motor 55 euro.

Ben wel 35 jaar

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Langs de andere kant weet ik een verzekering zijn in Brasschaat, ik ken die eigenlijk via de MAG, ik weet niet of dat hier bekend is.

En dat is de Record bank, daar zou ik 400 euro BA voor de auto betalen, 160 euro voor mijn eerste motor en dan voor elke volgende motor 55 euro.

Ben wel 35 jaar

Via recordbank heb ik hetzelfde voorstel gekregen, Het grote nadeel hieraan was, dat enkel ik en mijn partner de moto's mochten besturen...

Dus geen interessant voorstel voor mij.

Link naar reactie

Ik betaal bij KBC voor mijn Vespa px-200 260 euro per jaar,terwijl ik daar al mijn verzekeringen heb (ben 46 jaar).

Ze durven bij KBC dan nog spreken van een gunsttarief!!!

Bij KBC draaien de kleintjes dus op voor de grote,want mijn broer betaald bij KBC voor zijn Honda 750 hetzelfde bedrag als ik.

M.a.w, kan men genieten van een gunsttarief als Je meer cc hebt.

Ik denk dat ik toch maar eens ga informeren bij andere verzekeringen.

Eddy.

Link naar reactie

@Vespolia,

Ben 36 jaar, heb een verzekering voor € 95 (125cc) bij Argenta. Scheelt wel wat...trouwens mijn tweede moto, de Bella (200cc) kan ik verzekeren voor € 55 per jaar extra. Geen old-timer verzekering. Dus samen nog € 110 goedkoper.

Pieter

Link naar reactie

Pieter, je vergeet er wellicht bij te zeggen dat je nog andere verzekeringen hebt lopen bij Argenta ?

een stand alone verzekering kost een hoop geld, eender waar je naartoe gaat.

hier gaat het om de kl**tz*kken van KBC, mijn geld en verzekeringen zitten bij KBC en de merde is dat ik zéér goede condities heb voor al mijn polissen bij KBC. Tot nog toe heeft geen enkele andere verzekeringsmaatschappij mij een beter voorstel kunnen doen mbt brandverzekering, etc... kleine lettertjes inbegrepen wel te verstaan.

MAAR als ik dus mijn scooter wil laten verzekeren bij KBC kost dat € 340,00 => de f*cking afzetters

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...