Jump to content
Vespaforum.be

Vespa acma 1954


JB

Recommended Posts

 

Vespa Acma van 1954
Motor volledig in orde met een upgrade van Bollag cilinder en Pinasco  onderdelen  (+\- 2000 euro) rijdt super
Volledig en perfect gerestaureerd- motorrevisie in 2022
Lak heeft een keramische coating om de lak te beschermen -
Papieren in orde (125 cc) reeds ingeschreven

 

vraagprijs : 7500

Staat zeker niet in de weg, dus graag enkel serieuze biedingen, voor meer vragen stuur pm

43a33914-f17a-4e64-93d0-49b7307c207d.jpeg

IMG_1276.jpeg

IMG_1278.png

IMG_1277.jpeg

5273774e-45c6-43d9-be3e-062483604e1d.jpeg

b15ce0cd-62e9-400b-8309-dff26ef7bb2f.jpeg

3a682fa3-e466-4d27-a8ad-c1c1e3af84b9.jpeg

6141160a-d48c-4534-afcc-bac7f23736a8.jpeg

8be7c875-1895-4a61-ad54-bec0cda2a222.jpeg

d7700929-bda1-4cff-93a7-565e8f0fbcef.jpeg

  • Like 2
Link to comment

Klopt, originele kleur (vert foncé)

wat de luchtfilter betreft, bedankt voor de info.

Link to comment
4 uren geleden, jeansprint zei:

Is dit een originele kleur? Alvast bedankt, Jan.

Ja, hoor

betreft vert foncé

  • Like 1
Link to comment
Op 31/8/2023 om 09:47, Frederik9111 zei:

Dump die luchtfilter en je wint 2pk (no joke).

Nochtans wel ene van Udo Enderle, naast Bollag, Cagni en Nagy toch een van de wideframe gurus in Europa.  Is vooral gebouwd om spitback en verzadigde spons te vermijden met de getunede wideframes.  Is ook geen filter, maar gewone airbox die achteraan lucht pakt.  Zou me verbazen als die iets maakt dat gaat downtunen 🤫

Edited by N!Ce
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment

Wel dat dachten we ook. Tot we op de testbank het verschil zagen. Luchtfilter of airbox, maakt niet uit: obstructie is obstructie. Zelfs het sluiten of open laten staan van het deurtje geeft een meetbaar verschil.

Voorbeeldje met VGL1T Nordkap reedvalve & CP 24. Met Pinasco Superslave 190cc was het verschil nog groter.

Geen beschrijving beschikbaar.

 

Uiteindelijk voor een andere oplossing gegaan.

Geen beschrijving beschikbaar.

Edited by Frederik9111
  • Like 1
Link to comment
2 uren geleden, Frederik9111 zei:

Wel dat dachten we ook. Tot we 'm op de testbank het verschil zagen. Luchtfilter of airbox, maakt niet uit: obstructie is obstructie. Zelfs het sluiten of open laten staan van het deurtje geeft een meetbaar verschil.

Voorbeeldje met VGL1T Nordkap reedvalve & CP 24. Met Pinaso Superslave 190cc was het verschil nog groter.

Geen beschrijving beschikbaar.

 

Uiteindelijk voor een andere oplossing gegaan.

 Geen beschrijving beschikbaar.

WOW- maar dat is wel top-info en meten is weten natuurlijk!!!  Merci

  • Like 1
Link to comment
Op 1/9/2023 om 15:35, Frederik9111 zei:

Wel dat dachten we ook. Tot we op de testbank het verschil zagen. Luchtfilter of airbox, maakt niet uit: obstructie is obstructie. Zelfs het sluiten of open laten staan van het deurtje geeft een meetbaar verschil.

Voorbeeldje met VGL1T Nordkap reedvalve & CP 24. Met Pinasco Superslave 190cc was het verschil nog groter.

Geen beschrijving beschikbaar.

 

Uiteindelijk voor een andere oplossing gegaan.

Geen beschrijving beschikbaar.

is deze ook te koop? :) gisteren mijn cilinder vast gereden . gas blijven hangen tot gevolg heel hoog in toeren gegaan kreeg hem niet stil gezet :( iemand tips voor een nieuwe snelle cilinder en wat hier nog bij te bestellen

IMG_5005(1).jpg

Link to comment

Dat klinkt eerder als een gevalleke valse lucht. Dat wordt een grote revisie.

Link to comment
  • 9 months later...

Mag slot op

acma is verkocht 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...