Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Herlakken Vespa


Dtpieter

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum.

Morgen ga ik mijn LML ophalen, 2ehands aangekocht voor een prikje. (Denk ik)

Gezien ik altijd moto rijder geweest ben, ben ik heel benieuw naar wat dit zal geven :)

Ik heb wel direct een vraagje, heeft iemand een idee of je gemakkelijk een LML kan laten herlakken, alsook wat de kostprijs hier ongeveer van is?

Mochten jullie aanraders hebben in de streek rond Anzegem/Waregem/Oudenaarde, graag!

 

Misschien best om zelf alles te demonteren eerst? 

 

Daarnaast zijn er ook Vespa stickers gemonteerd op de LML, volgens ik hier lees best deze eraf halen...? :) 

 

Bedankt voor jullie antwoorden!

 

Gr,

Picow

Link naar reactie

Met 2takt LML-blokjes kan je leuke dingen doen. Onlangs nog 23pk uit een reedvalve exemplaar geknepen met zuivere plug&play parts…. 😎

Link naar reactie

Ik heb recent een px200 zelf gelakt. Als je het laat doen is alles demonteren een goed begin. Ik heb mijn onderdelen zelf ergens kunnen stralen. Heeft me 100 euro gekost. 

Als je dan toch aan het demonteren en monteren bent kan je gelijk kijken welke onderdelen aandacht nodig hebben. Daarnaast is het ook nog eens heel leuk! Op youtube had ik een goed filmpje gevonden van de onderdelen die je beslist goed moet afplakken. Bijvoorbeeld de handvat buizen! Scheelt achteraf een hoop werk in verband met juiste passing.

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...