Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De mooiste PX - Il piu bel PX


Gast

Aanbevolen berichten

@ SirJohnLuke

Ik zag het ook net op de site van VCA, fijn zo!

@ Jelle

Ik heb er zelf geen foto's van genomen maar heb aan het expertisebureau gevraagd of ze mij hun foto's willen doormailen die ze hebben genomen voor de verzekering. Zodra ik die heb zet ik ze op het forum om te laten zien hoe erg de vespa er aan toe was na de crash...

Link naar reactie

@ Sammie

Ik zie geen bal door die spiegel tyenzij ik helemaal opzij ga hangen of mijn arm van het stuur weghaal. Ik ga dat er dus terug afzwieren en een spiegelke aan het beenschild bevestigen. Het zag er goed uit dat spiegelke maar praktisch is het niet hé.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik zie hier veel mooie en minder mooie Vespa’s. Toch stel ik mij de vraag of het verantwoord is om het typisch uitzicht van de scooters te veranderen. Zoals het verwijderen van de verplichte spiegels. Waarmee ge uw scooter ook nog onveilig maakt.

Pas bon dans la tête ?

René

Link naar reactie

René heeft ergens wel gelijk ivm spiegels, ik vind ze persoonlijk niet handig, niet mooi en heb er vroeger meerdere keren slechte ervaringen mee gehad, na een avondje stappen merken dat één of andere oetlul de spiegel afgebroken of verwrongen heeft ... no thx

Link naar reactie

kwil ook mijn vespake derop zette (want kvind het persoonlijk wel een lekker ding da ni in deze topic mag ontbreken ~ ode aan doc) maar dan moetek gelijk een link geven en die staan niet op internet (' '_) can anybody help??

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...