Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De mooiste PX - Il piu bel PX


Gast

Aanbevolen berichten

Schoon, maar er zit precies ergens een kras op :-), neen sorry, was niet voor mee te lachen

Niet om mee te lachen maar het vrouwtje is net onderuit gegaan en hij kan al gespoten worden. Linker bil en spatbord vooraan helemaal gekrast. Tja, leergeld betalen zeker.

Weet iemand waar ik de kleurcode van deze kan vinden? Kleur is Black en hij is(was) splinternieuw.

Link naar reactie

Maurice lees dit maar goed vooralleer je Marloes er mee laat rijden :)

Schoon, maar er zit precies ergens een kras op :-), neen sorry, was niet voor mee te lachen

Niet om mee te lachen maar het vrouwtje is net onderuit gegaan en hij kan al gespoten worden. Linker bil en spatbord vooraan helemaal gekrast. Tja, leergeld betalen zeker.

Weet iemand waar ik de kleurcode van deze kan vinden? Kleur is Black en hij is(was) splinternieuw.

Link naar reactie
Kleurcode? Geen idee...ik weet alleen dat het ne zwarte is. Heb je al eens gevraagd aan je dealer?

Heb het nagevraagd. Het is Nero 94. Heb je mijn mailtje gekregen ivm met het merk van Wheel discs dat je hebt Rock Monsieur?

Link naar reactie

Typhon, je bedoelt de oldtimers? Want Px zal je weldra ook alleen maar kunnen krijgen via tweedehands :P

Ik vond ook altijd de oldtimers het van het, maar ik begin me precies meer te interesseren in de nieuwe nu. Ik weet ook niet hoe het komt, misschien omdat je met de oldtimers zoveel last kunt hebben.

Link naar reactie
Kleurcode? Geen idee...ik weet alleen dat het ne zwarte is. Heb je al eens gevraagd aan je dealer?

Heb het nagevraagd. Het is Nero 94. Heb je mijn mailtje gekregen ivm met het merk van Wheel discs dat je hebt Rock Monsieur?

Nee geen emailtje ontvangen maar 't is geen geheim hoor: ze zijn van Vigano en bij SIP gekocht.

Link naar reactie
Kleurcode? Geen idee...ik weet alleen dat het ne zwarte is. Heb je al eens gevraagd aan je dealer?

Heb het nagevraagd. Het is Nero 94. Heb je mijn mailtje gekregen ivm met het merk van Wheel discs dat je hebt Rock Monsieur?

Nee geen emailtje ontvangen maar 't is geen geheim hoor: ze zijn van Vigano en bij SIP gekocht.

Ok. Bedankt hoor.

Link naar reactie

zeg Jelle, we gaan eerst oefenen SAMEN met de witte :-)

Maurice lees dit maar goed vooralleer je Marloes er mee laat rijden :)
Schoon, maar er zit precies ergens een kras op :-), neen sorry, was niet voor mee te lachen

Niet om mee te lachen maar het vrouwtje is net onderuit gegaan en hij kan al gespoten worden. Linker bil en spatbord vooraan helemaal gekrast. Tja, leergeld betalen zeker.

Weet iemand waar ik de kleurcode van deze kan vinden? Kleur is Black en hij is(was) splinternieuw.

Link naar reactie
Voila , mijne PX125 van 6/2007, een heel klein beetje aangepast.

Nu nog hopen dat de foto verschijnt en niet alleen tekst :0)

http://img143.imageshack.us/img143/9304/1004837cc8.th.jpg

Hallo

Van in de buurt zie ik. Ik woon in Borgloon.

Wil mij binnenkort ook aansluiten bij SV in Stevoort. Waar zou ik terechtkunnen voor een beetje personalisering van mijn PX (zelfde kleur als de uwe).

Dan kan ik hier binnenkort ook een fotootje posten.

Groetjes

Link naar reactie

@ rock monsieur - je hebt mail

excuses aan de andere lezers aangezien deze melding eigenlijk nx te maken heeft met de mooiste vespa - als tegenprestatie zet ik binnenkort een (enkele) pics van mijn recent aangekochte "blauwe duivel" - greets en een leuk weekend aan iedereen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...