Jump to content
Vespaforum.be
LordHelmchen

Smallframe verenset koppeling vervangt de centrale veer

Recommended Posts

image1.thumb.jpeg.3b707e2b83411e301e6e8192530b1f0a.jpeg

Hoi,

dit verenset vervangt de centrale koppelingsveer van de Smallframe Modellen. Is heel simple af te stellen, smooth te trekken maar houdt geweldig.  2o PK + X zijn geen probleem met de originele 3 koppelingsschijfen. Waarom veel geld uitgeven aan dure koppelingen of XL2-deksels als het makkelijker kan.

Set inkl. 12 veren    65€

Excuses voor mijn nederlands.

Groet Ralph

• Like 1

Interesse! Kan je details pm'en?

• Thanks 1

Aanvullend nog de informatie:

Je kunt met het verenset ook je originele Motor pimpen, dan moeten er alleen maar 6 veren verbouwt worden. Bij lichte tuning 8 veren.

Groet Ralph

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Fer
      Wie maakt het af...
      Door tijd en voornamelijk plaatsgebrek, moet ik helaas afscheid nemen van mijn wesp.
      Wie maakt het projectje af, enkel nog laatste aansluiting electra (nieuwe kabelboom is al gestoken) enkel lichtjes nog aan te sluiten. 
      Op Belgisch kenteken, volledig in orde met attest bouwjaar etc, zie foto’s. 

Alle rekeningen van de Vespa Garage krijg je erbij, schrik niet enkel hier 1400,00€ opgemaakt. 
      motorisch in nieuwstaat, dus klaar voor vele duizende kilometers plezier.  Heeft na de volledige motor-revisie geen 25km gereden, door tijdsgebrek. 
      Omwille van bovenstaande verkoop ik deze niet voor een extreem lage prijs, maar doe een eerlijk bod en kun jij deze wesp ophalen. 

• By VespaChris
      Goedemiddag,
      Ik ben bezig met de restauratie van een Vespa PK50 elektrische starter. En nu heb ik wat problemen met mn starterrelais. Stroom op de juiste kabels maar geen klik of aanslaan. Wat wel gebeurt bij rechtstreeks aansluiten op de  plus. Weet iemand een truc of manier om het starterrelais te omzeilen maar wel gebruik kunnen maken van de startknop? Of weet iemand wat voor schakelaar ik dan goed kan installeren?? Ik hoor het graag !!!
      Met vr gr   Chris
    • By Bernard83
      €40
      1500 km - gebruikssporen
      zonder piston
      https://www.sip-scootershop.com/en/products/racing+cylinder+dr+177+cc+_10001000?fbclid=IwAR0tv36nneOAADuu1qpldfOoSnzmRc7w8aoykr3uFyovHqpHPvGFsOa3ivw

• By Bernard83
      €75
      klassieke SIP ROAD-uitlaat met gebruikssporen (geen roest!)
      https://www.sip-scootershop.com/en/products/echappement+racing+sip+road_24156200

• By srizzuto
      Net een nieuwe claxon 6v aangehangen (witte en groene kabel).
      Claxon zoemt maar claxonneert niet bij het indrukken van de knop.
      Als ik hem op 12v aansluit maakt hij een hoop herrie.
      Iemand suggesties?  
  • Create New...