Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Forum voor de nieuwe modellen


Dr Who

Aanbevolen berichten

Kheb verleden week op ene GT125 gereden , Ik moet zeggen wauw ! puur rijcomfort, acceleratie , wegligging. man man om vingers en duimen af te lekken ;-) Voor lange afstanden ideaal en prachtig machine. Ahoewel ik er op het begin ook niks van af moest weten. maar dat vond ik van mijne PX ook ;-)

Link naar reactie
@ blackdisk, daar gaat het toch allemaal niet om rijcomfort, zachte wegligging, is allemaal bullshit het gaat om de classic look en daar kan een gt niet tegen op.

Waar slaat dat nu weer op?

Stanman, mensen die veel en lang rijden, of alle dagen met de scooter rijden (werk bijvoorbeeld) en geen auto (ter beschikking) hebben, hebben soms wel behoefte aan rijcomfort en wegligging en vooral, betrouwbaarheid. Uw 'classic look' is nougabollen waard en 'definitly not funny' als je weer eens met een gebroken kabel (gas/versnellingen/koppeling) in de regen onderweg bent naar je werk.

Link naar reactie

Idd wat speedracer zegt , Het is een plezier om kilometerkes te scheuren op een GT zonder kramp door de zithouding en dergelijke nadelen van ene classic. Als ik met mijn vespa ging werken had ik wel rap gekozen hoor.

Maar voor mijn plezier rij ik met mijn stukskes schroot ;-)

Link naar reactie

die vrouw op die faro basso is of lijkt sterk op alessandra ambrosio, absoluut de mooiste vrouw in mijn ogen!

een nieuwe vespa, ze hebben iets en ik kan heel goed begrijpen dat mensen die veel op de baan zijn deze kopen, maar toch prefereer ik oude looks. Ik zal nog wel op m'n woorden terugkomen, zeker van:)

Link naar reactie

Als het maar vlamt ist ok voor mij, en ja een beetje looks mag wel maar dat is naar ieders smaak hé... Ik vond de nieuwe mini's, kevers en vespa's ook maar niks int begin maar nu begint dat toch te veranderen en zo is dat met alles hé (brainwashen noemen ze dat!) LOL ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...