Ga naar inhoud
Vespaforum.be
Sandra

Vnb 1964 wie kan mij helpen?

Recommended Posts

Mij hier thuis uitleg geven, bougie en filter te vervangen en kleine beurt + grote beurt

Iemand dat dicht bij mij woont omgeving Alken:))))) eens zien wie een goed hart heeft

Deel dit bericht

Link naar bericht

Komaan guys... wie gaat er Sandra thuis een beurt geven? Er staat een Alken(Maes) koud! :D

• Like 1
  • Haha 8

Deel dit bericht

Link naar bericht

Als je interesse hebt mag je altijd naar mijn doe-het-zelf garage komen in Hasselt.

Naast het standaard onderhoud, herstelling en restauratie bied ik Vespisten de mogelijkheid om zelf aan hun Vespa te werken, met mijn tools, in mijn garage. Je vindt er wel altijd iemand die wat kan helpen, raad geven of begeleiden. Facebook: Solvato

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kan spijtig genoeg- ondanks mijn goed hart-geen kleine of grote beurt komen geven... want ik woon in de omgeving van Antwerpen ;)

En misschien maar goed...want ik zit hier thuis "opgescheept" met een "vurige Napolitaanse schone " die mijn ogen er zou uitkrabben :D

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht

Geweldig!!!:)))))))))))))))

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht

................en Sandra...ondertussen al iemand gevonden met een gouden hart, die dicht bij je woont  ?...die je thuis uitleg gegeven heeft + kleine & grote beurt ;)

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb je geen fotootje van uwe vespa :) ? 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen