Ga naar inhoud
Vespaforum.be
RigolleM

GTS 125 Super Sport 2017

Recommended Posts

Gisteren na een tijdje stil staan (sinds september) de Vespa nog eens uitgehaald voor een kort ritje.

Er brandde een lichtje 'probleem motorsturing' als ik de handleiding nakijk. Is dit iets waar ik mij zorgen moet om maken, of komt dit gewoon door de koude motor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het niet snel weg gaat zou ik toch bij de dealer langs gaan. Kan misschien zijn door te lage accuspanning als ie al zo lang stil staat. Moet dan Na rit terug ok zijn. indien niet, dealer, Is toch garantie...

aangepast door Wutsie75

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uren geleden, RigolleM zei:

Gisteren na een tijdje stil staan (sinds september) de Vespa nog eens uitgehaald voor een kort ritje.

Er brandde een lichtje 'probleem motorsturing' als ik de handleiding nakijk. Is dit iets waar ik mij zorgen moet om maken, of komt dit gewoon door de koude motor?

Oei oei dat zullen zwaar kosten worden, maar geen paniek ik geef er nog wel 1000 euro voor zenne... B)

Idd, ga naar je dealer hij weet met zekerheid raad en is nog in garantie.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

snap da niet die nieuwe gts gaan wel snel kapot of geven snel een storing en hoop dat da stilvallen probleem ondertussen is opgelost voor iedereen ! 

blijf erbij de iets oudere gts zijn veel robuuster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lampje 'probleem motorsturing' was niet verdwenen na de winterstop.

Dealer gecontacteerd en de Vespa moest binnen.

Bij nazicht bleek er ergens een fiche niet goed gemonteerd door de Vespa fabriek en dit gaf een elektronische foutmelding.

Alles werd vervangen onder garantie en nu is hij terug klaar voor de komende zomerdagen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen