Ga naar inhoud
Vespaforum.be

schroefdraad maat balhoofd moer


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet allen,

Ik ben op zoek naar de schroefdraad maat van de balhoofd moer,,,dus den draad die op uw vork zit en liefst van een PX200,,,maar naar alle waarschijnlijkheid gaat dit dezelfde zijn al de gehele Piaggio familie.

Iemand ???,,,ik heb al wat aan het meten geweest en de maat ligt het dichtst bij een M30x1,5,,,maar toch net iets groter,grrr.

Ik hoor het wel.

CHEERS

Link naar reactie
3 minuten geleden, pdvd zei:

Uhh waarom wil je dit weten? even schuifmaat er langs en je weet het. 

zoals je kan lezen heb ik dit al gemeten,,en als je moest weten hoeveel maten van schroefdraad er dicht tegen elkaar liggen( metrisch ,Uk ,US,NPT,UNC),,trouwens met een schuifmaat ben je er nog maar voor de helft en vermits  ik hier geen schroefdraadmeet set heb,,weet ik dus nog niks en beginnen meten op bestaande draad en uwe spoed opmeten dan kan je als eens vergissen tussen 1,5 en 1,25,,,vandaar dus dat ik de juiste draad wil weten zodat ik een schroefdraadsnijkussen kan bestellen,,,snap je.

CHEERS

Link naar reactie

Eens bellen naar een Piaggio verdeler, die gaan wellicht een draadkussen of draadvijl liggen hebben om eventuele beschadigingen recht te trekken.

Nieuwe dealers misschien niet direct maar dealers die al even meegaan moeten dit toch hebben.

En als dat niet lukt ,even bellen met Eric De Beys, die gaat dat wel weten of te weten kunnne komen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...