Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Filmpje Vespa PX 125


Gill Vangorp

Aanbevolen berichten

Ik heb een filmpje gemaakt van mijn Vespa PX 125 na het veranderen van mijn uitlaat en luchtfilter.

Er zit een Polini uitlaat onder met een Polini Venturi luchtfilter. Voor de rest is er niets aangepast. (uiteraard wel de sproeier)

Het kan misschien handig zijn voor mensen die van plan zijn om een venturi of andere uitlaat te plaatsen.

Hij trekt nu beter op, en haalt zijn topsnelheid van 100 op de teller vlotter. Enkel met wind op of berg op haalt hij de 100 niet. Vroeger haalde ik enkel licht bergaf de 100.

Het geluid vind ik persoonlijk echt super! Ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige mensen wat te luid zou kunnen zijn maar ik ben nog jong, het mag wat knetteren van mij ;-)

 

 

Link naar reactie

welke voetsteuntjes zijn dat op je PX? Ik zou ook graag voetsteuntjes op de mijne zetten omwille van de te korte beentjes van mijn passagier. De normale vespa voetsteuntjes zijn met valbeugels die ook nodig zijn om de stevigheid van de de steuntjes te garanderen; Ik zou liefst steuntjes plaatsen zonder die valbeugels. Die van jou zijn, zo lijkt het me, een ander soort model die ook tegen het chasis aanleunen voor de nodige steun.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...