Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorband slijt onregelmatig af


propliner

Aanbevolen berichten

Onregelmatige Voorband slijtage met mijne PX125 disc

Iemand idee waaraan dat kan liggen? Mijne voorband slijt langs de linkerhelft méér af dan aan de rechter.. en nee ik pak ni méér linkse bochten :-)  Het lijkt wel of hij spoort op de linker bandenhelft alleen. Verbogen voorvork misschien?

Bedankt voor enige info hoor

MVG

Ronald

Link naar reactie

lagers van je schommelarm ietsjes versleten en daardoor staat je wiel ietsjes scheef???

Heel erg lastig zelf te doen,beste is je voorvork eruit te halen en naar iemand te gaan die de as er netjes uit en weer in kan persen.

Een revisie setje kost maar een paar tientjes.

Wel een aardige klus.

Link naar reactie
On 16-4-2016 at 3:14 PM, Daan said:

Ik wou het net zeggen... De rotonde 150 keer rondgaan. Maar kromme voorvork idd. hoe is het achter?

Vanachter mooi egaal afgesleten band  niks abnormaal

Link naar reactie
15 hours ago, Bowyer said:

lagers van je schommelarm ietsjes versleten en daardoor staat je wiel ietsjes scheef???

Heel erg lastig zelf te doen,beste is je voorvork eruit te halen en naar iemand te gaan die de as er netjes uit en weer in kan persen.

Een revisie setje kost maar een paar tientjes.

Wel een aardige klus.

ok thx voor de info.. zal het ns bekijken  ik vrees eerder voor een kromme voorvork.. ben ooit eens tegen 60/u over een

boordsteen van 15cm gereden  snachts  was een serieuze klap.. maar wel kunnen rechtblijven  ben er schuin opgegaan  en vrees dat daar mijn voorvork een serieuze snok heeft gehad..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...