Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Banden 3.00X10"


ivoybofire

Aanbevolen berichten

Hi, 

Welke band is er voor mijn vespa PK50XL elecstart automatique van '90  maat 3.00x10" het beste, kwestie van wegligging en op nat wegdek.

Heb al SAVA en SHINKO banden gezien op internet maar vemoed da het chinese zijn.

Wat is ook het beste, band met witte sidewal of apart band en losse side wals?

gr

ivo

Link naar reactie

Ik heb onlangs deze bandjes gestoken: Schwalbe Raceman met whitewall motiefke...

https://www.beedspeed.com/tyre-schwalbe-raceman-whitewall-p-10763.html?osCsid=seggklv65v150s8d9n2b5skuq0

Top kwaliteit maar wel niet de klassieke looks... Vele mensen hebben niet graag de whitewalls omdat dat veel kuiswerk is of omdat ze dat gewoon niet mooi vinden...

post-6181-0-39100000-1445373770_thumb.jp

Link naar reactie

Ik heb er van schwalbe met een white wall en ben daar tevreden van, en wat het kuiswerk betreft je neemt vloeibaar bruin zeep.

Daarmee moet je u white wall goed in vrijven en lichtjes met een schuurspons over gaan en dan afspuiten en die zijn dan weer als nieuw.

Grtz

Link naar reactie

Ik heb er van schwalbe met een white wall en ben daar tevreden van, en wat het kuiswerk betreft je neemt vloeibaar bruin zeep.

Daarmee moet je u white wall goed in vrijven en lichtjes met een schuurspons over gaan en dan afspuiten en die zijn dan weer als nieuw.

Grtz

 

De kwaliteit van Swalbe, laat regelmatig te wensen over. Er is zelfs een facebookpagina opgericht, waarin mensen alle misstanden omtrent de bandjes kunnen melden.

 

https://www.facebook.com/groups/330693193724049/

Link naar reactie

Hi Allemaal,

Bedankt voor jullie info, denk dat ik gewoon ,een normale band ga kopen en daar van die witte flaps ga opzetten,flaps kan ik terug gebruiken als ik weer een nieuwe band moet aanschaffen en zoals hierboven, wa zeep of ander produkt en ze zijn weer mooi wit.

gr

ivo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...