Ga naar inhoud
Vespaforum.be

06 Maart - Mostra Scambio Vespa 2016 - Genk


gio695

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti

 

Eerst en vooral wens ik jullie en je familie een super Kerstdag en dat alles mag uitkomen wat je onder de kerstboom verwacht

Om het wat praktisch te maken hebben Willy van St Truiden en mijn team iets gemaakt om het wat gemakkelijker te maken en zeker geen fouten voor de mensen die meerijden met de “Rit voor durvers’

Omdat dit organisatorisch toch in goede banen te leiden vraag ik dan dat je zeker het inschrijving formulier goed invult,dit om misverstanden te voorkomen,die krijg je wanneer je contact opneemt met mij

Let op,diegene die al betaald hebben,alleen maar invullen,zodat we toch de namen hebben,want er zijn er toch die gewoon schrijven ik en 4 anderen,dat gaat niet

Denk eraan,eerst opslaan en dan terug sturen

Inschrijven kan tot 25 januari,daarna is het onmogelijk om nog inschrijvingen te ontvangen

Als er iets wat je niet begrijpt of wilt vragen aarzel niet om contact op te nemen

 

Cher Vespisti

 

Tout d'abord je vous souhaite meilleur réveillon à votre famille  et tout ce qui peut se réaliser ce que vous sous l'arbre de Noël

attendiez pour lui donner certaines pratique Willy de St Truiden et mon équipe fait quelque chose donner rendre plus facile et certainement pas d'erreurs pour les gens qui roulent le long avec la "ride “

Vous aura cet papier apres que vous avez prend contact avec moi or Willy

 j'ai demander que vous certainement  remplir le formulaire d'inscription vide,

Veuillez noter que ceux qui a déjà, payé juste remplir les

tout d'abord l'enregistrer et puis renvoyez-le

vous pouvez enregistrer jusqu'à 25 janvier, après  est impossible

si vous ne comprenez ou veux demander quelche chose s'il vous plaît n'hésitez pas à contacter
Link naar reactie

Hey Mario,

Kan je even bevestigen dat je de registratie van VC Sint-Niklaas ontvangen hebt?

Greetz,

Frederik

Link naar reactie

Beste Vespisti,het nieuwe jaar is begonnen en we werken verder om de beurs super te maken.Omdat we zoveel aanvragen hebben gekregen ivm de workshop politie en BFOV hebben we gekozen om groter te gaan,dus hier is meer plaats en ruimte voor iedereen
Het gaat door in de C mine crib,er zal genoeg richting aanwijzers zijn en ook medewerkers voor jullie te begeleiden naar de plaats van het gebeuren,tot binnenkort

12484776_821497367962602_811206482091251

Link naar reactie

Beste Vespisti

Ik heb nog een nieuwtje,priester Don Gregorio van de Italiaanse Missione Cattolica van Waterschei komt de Vespa's en scooetristen zegenen die aanwezig zijn,dus diegene die de rit al meedoen hebben al een stapje voor,ze zijn aanwezig,schrijf u in ,kom met de vespa ,neem deel aan de Mostra Scambio,er gaan nog andere dingen gebeuren,laten we allemaal samen een mooie editie van maken

Scansione0012%20[800x600].jpg

Link naar reactie

Mostra Scambio Vespa 6 maart 2016 C mine

Beste Vespisti
 
Er resten ons nog 14 dagen (einde 25 januari)om in te schrijven voor de rondrit,wij tot nu aan 70 piloten die de rit meedoen,dus jullie zijn niet alleen,dus blijf het herhalen aan jullie leden,want daarna kan ik niets meer doen om jullie in te schrijven
De rek nr en de info hebben jullie ook al gehad,als er vragen zijn kan je steeds contact opnemen met mij
 

Meilleur Vespisti
Il nous reste 14 jours ( se terminant le 25 Janvier ) pour vous inscrire pour le giro, nous cultivons maintenant 70 pilotes qui se joignent à la course,
et vous n'êtes pas seul , alors continuez à répéter à vos membres , parce que je ne peux plus faire pour inscrire aprés
Le numéro  banqaire et les informations vous aviez été deja ,
si vous avez  des question vous pouvez toujours me contacter
Link naar reactie
Mostra Scambio Vespa 
6 maart 2016 C Mine Genk
 
Vespisti
 
Omdat dit jaar Europees Kampioenschap Gymkana doorgaat op de BVD in Ath in september kunnen jullie ook dit ook eens proberen op de Mostra Scambio Vespa in Genk op 6 maart C mine in Genk
Er zal een scooter ter plaatse zijn waar jullie dit kunnen proberen,op een klein parcours,jullie helm zelf mee te nemen
Jullie moeten zich wel inschrijven en dat bij mij,en we gaan deze inschrijvingen ook afsluiten op 25 januari
Gelieve deze dan ook door te sturen naar je leden want vol is vol
 
 

Par ce que le  Championnat d'Europe Gymkhana aura place cette année sur la BVD à Ath en Septembre , vous pouvez aussi essayer cette fois à la Mostra scambio Vespa  le 6 Mars C mine à Genk
Un scooter et sur place  et  vous pouvez essayer sur un petit parcours ,avec votre casque
Vous devez vous inscrire et  le faire chez moi ,et nous allons fermer ces inscriptions le 25 Janvier
S'il vous plaît faire parvenir également ceci à vos membres parce complet et complet
Link naar reactie

1918b0_915cf877f2b4961223be26039032182f.

Mostra Scambio Vespa
6maart 2016 C Mine

Een hele eer dat ook de eerste buitenlandse club aanwezig zal zijn op de Mostra Scambio Vespa,dat wil zeggen dat wij Internationaal gaan,welkom ook deze vespisti
Un grand honneur que le premier club étranger seront présent à la Mostra Scambio Vespa, c'est à dire nous s'internationaliser, salue également cette vespisti

Link naar reactie
Beste Vespisti
 
Dit is de laatste week dat jullie zich kunnen inschrijven voor de Giro Mostra Scambio op 6 maart en dit kan alleen nog tot zaterdag 23 januari 12 u,daarna is het niet mogelijk wegens praktische redenen,iedereen is voldoende verwittigd,via de presidenten van jullie clubs,face book pagina en vespa forum
Wie zich heeft ingeschreven a.u.b. gelieve het inschrijvingsformulier te gebruiken,en de andere ook,altijd te verkrijgen je kan het bij mij,als het niet lukt via uw clubs,want op basis van die gegevens wordt uw naam gegraveerd op uw plaquette
Wij zij al met 85 piloten,dus aarzel niet,het is een unieke plaquette en het zal de moeite zijn om er deel van uit te maken
 
Let op,de inschrijving van de gymkana loopt ook ten einde en dat op maandag 25 januari,dit ook om praktische redenen,dus,wie wilt,inschrijven naar mij persoonlijk
 

Meilleur Vespisti
Ceci est la dernière semaine, che vous pouvez vous inscrire pour le Giro Mostar Scambio , le 6 Mars et cela ne peut avoir jusqu'à samedi , 23 Janvier , 12.00 U
 Apres il et pas possible pour des raisons pratiques , tout le monde est suffisamment informé par les présidents des clubs vespa forum et face book
 s'il vous plaît  utiliser le formulaire d'inscription , parce que lsur a base de sa  que votre nom sera gravé sur votre plaque
Nous sommes avec 85 pilotes just at maintenant, alors ne hésitez pas , il ya une plaque unique et l'effort sera de faire partie de celui la
 
 S'il vous plaît noter que l'enregistrement de la gymkhana venir également à sa fin et sera  le lundi 25 Janvier ,
 Aussi pour des raisons pratiques , par conséquent, vous devez moi  s'inscrire personnellement
 
 
Met vriendelijke groeten/ Bien à Vous/ Cordiali Saluti
Mario Zambonini
GSM : +32 477 455 988
Link naar reactie

Beste Vespisti

Ik weet,daar ben ik weer maar het is om praktische redenen dat ik dit doe,vergeet niet dat het nog 3 dagen is tot einde inschrijving voor de rondrit,op de Mostra Scambio Vespa,daarna is het onmogelijk dat ik iets kan doen,een verwittigd vespista is er twee waart

Je kan mij altijd persoonlijk mailen voor het inschrijving formulier

Tot ...

Link naar reactie

Vespisti

er komen nog inschrijvingen binnen,het zijn de twee laatste dagen en dan is is gedaan,het is nu of nooit,inschrijven is de boodschap

Vespisti

 

il ya encore des inscriptions , ils sont les deux derniers jours cet est maintenant ou jamais ,inscrire cet le message

Link naar reactie

Goedemorgen Vespisti

En nog zijn er inschrijvingen die binnen komen,,het is nu of nooit,morgen zaterdag om 12 u wordt afgesloten.

Bonjour Vespisti

Et pourtant, il ya  encore des personne que se inscrivé cet maintenant ou jamais , demain samedi à 12 est fermé .

Ciao Ciao

 

Link naar reactie

Goedemorgen vroege vespisti

Vandaag afsluiting van inschrijvingen Mostra Giro,om 12u,daarna niets meer mogelijk,iedereen weet het nu wel,dus hopelijk de laatste inschrijvingen en dan verder met programma

Alvast bedankt wie zich heeft ingeschreven

 

Bonjour Vespisti

Aujourd'hui, fin d'inscriptions Mostra Giro , à 12h , apres rien possible , tout le monde le sait maintenant , donc espérons que les dernières entrées arrivé

Merci qui a enregistrés et a bien tot

Link naar reactie

 

 

Mostra Scambio Vespa

6 maart 2016 c mine Genk

Vespisti


Houd rekening vandaag afsluiting inschrijving initiatie gymkana op Mostra Scambio Vespa,dus inschrijven als je erbij wilt zijn

 

Vespisti

aujourd'hui la fermeture de l'inscription initiation gymkhana à la Mostra scambio Vespa

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mostra Scambio Vespa

6 maart 2016 C MINE

Vespisti

Wij zijn een maand verwijderd van de Vespa beurs,we beginnen af te tellen,iedereen is verwittigd,iedereen wacht op de datum en wij zijn de kleine ongemakken nog aan het weg werken,met zo een weer als vandaag gaat alles goed gaan,houd het forum en face book in de gaten want nu komen de laatste nieuwtjes erop

 

Vespisti

Nous sommes à un mois de l'exposition Vespa , on commence à compter , tout le monde est informé , tout le monde attend la date

il ya encore le petits inconvénients qui en travaillent encore sur la route ,

si tout va bien comme aujourd'hui ,et les temps et comme sa,c'est formidale

garder le forum et facebook pour le dernière nouvelles

Link naar reactie

Vespisti

 

Als je deze link download kan je zien waar jullie kunnen parkeren op de c mine,er is ondergrondse parking (600 gratis)en rond de cmine is er er ook plaats en allemaal gratis,en ook een weg beschrijving er zullen ook indicatie plaatjes zijn die jullie kunnen volgen 

 

Vespisti

Si vous pouvez voir ce lien vous pouvez voir la mine de c , un parking souterrain ( 600 libre ) et de la de c mine aussi de la place et tout gratuitement , et aussi une description claire

Il era aussi des images que vous pouvez suivre

 

http://www.c-minecultuurcentrum.be/files/liggingsplan_c-mine.pdf

 

 

Link naar reactie

Goede morgen vespisti

In de buurt en rond de c mine zullen jullie wegwijzers vinden om jullie naar heb evenement te leiden,let op alleen in de buurt,als jullie de link volgen komen jullie er ook

deze bordjes zullen al vanaf dat je de autostrade verlaat zien

Bonjour Vespisti

Autour de la c mine vous trouverez des panneaux  pour vous conduire à la bourse, si vous suivez le lien vous trouvez aussi c mine

ces signes commencent à voir quand vous quitter l'autoroute

 

 

 

FullSizeRender.jpg

Link naar reactie

Vespisti

 

Een attente medewerker (MSV)heeft mij erop gewezen dat NIET 2.20 m de hoogte is maar wel 2.00 m bij het binnen rijden,binnen in de ondergrondse is het wel 2.20 m

Daarmee zijn jullie verwittigd

Vespisti

 

Un personnel attentif(MSV) m'a souligné que pas 2,20 m de hauteur de l'entrée dans le souterrain mais 2.00 m

Sont à l'intériuer et 2,20 m

Attention

Link naar reactie
Vespisti
 
Naar aanleiding van vele aanvragen even dit punt op agenda te zetten
De op bouw van de club standen kan al vanaf zaterdag 05/03 vanaf 08.00u tot 23.00u,ik raad dit ook aan omdat er veel is en alles moet naar boven gebracht worden met een lift.
De zondag morgen kunnen jullie terecht vanaf 08.00u,wij zullen zeker proberen om vroeger er te zijn,maar weer,er is een lift houd er rekening meer dat er gewacht moet worden.
Indien er vragen zijn,aarzel niet om contact op te nemen met mij
 
Jullie kunnen ook blijven overnachten,er zijn,twee hotelletjes in de buurt,DE SCHACHT en de DE VENNE,heel schappelijk van prijs en zeer kortbij
 
Vespisti
 
En réponse a de nombreuses demandes des vous jai mette sur l’ordre du jour.Pour construire votre stand sur la bourse vous peuves deja faitre sa le samedi 05/03 des08.00 u just a 23.00u.
Il ya beaucoup des modes que arrive et cet un ascenseur par ce que cet en haut,en doit entendre
Aussi le dimanche en peut construire votre stand des 08.00u mais de nouveau il sera beaucoup des mond
Moi je suis deja des 07.00 u sur la bourse
 
Si vous avez des questions nes hésites des contactes moi.
 
Vous pouvez aussi passer la nuit a Genk,il ya deux hotels bien prix Hotel DE Schacht en Hotel De Venne,prix tres raisonnable
Link naar reactie

Vespisti

Nog wat praktische info,diegene die met een stand komen staan,gelieve te zorgen voor verlengkabels  voor stroom punt,controleer ook of hij werkt,strip bandjes,tape en alles wat hij denkt dat hij moet meenemen,op de dag zelf kan ik niet smeer voor jullie doen,gelieve hier rekening mee te houden.

Dank je wel

 

Vespisti

Quelques informations pratiques , ceux qui viennent avec un stand , s'il vous plaît fournir vous des câbles d'extension pour le point électrique , vérifier également que cela fonctionne , sangle de bande et tout ce qu'il pense qu'il devrait prendre , je ne peux pas aider le jour même pour vous, s'il vous plaît prendre cela en compte

Merci

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...