Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gl-X 1964, Wat Hoort Hier?


Daan

Aanbevolen berichten

Foto540-H6DTFKID.jpg

 

Wat voor bevestigingsmateriaal hoort hier om het zadel vast te zetten? heeft iemand dit liggen? of is het op de SIP site te krijgen. Ik mis ook de rubbers aan de onderzijde van dit zadel. Iemand een idee?

Link naar reactie

Is dit een origineel zadel? Covolo zegt me niets namelijk. Ik heb er ook een zadelhoes bij, heb ik er even afgehaald omdat ik in eerste instantie het frame wilde laten stralen. Nu laat ik het zo... 

 

@JPU of iemand anders. Hoe kom ik aan zo'n plaatje? Er zitten 3 bevestigingsgaten op. Wil dit zeggen dat er 2 over de tank gaan? Als je het niet weg doet, kan ik er misschien de afmetingen van hebben. Dan kan ik het op het werk van RVS of aluminium laten dupliceren. 

Link naar reactie

 @JPU of iemand anders. Hoe kom ik aan zo'n plaatje? Er zitten 3 bevestigingsgaten op. Wil dit zeggen dat er 2 over de tank gaan? Als je het niet weg doet, kan ik er misschien de afmetingen van hebben. Dan kan ik het op het werk van RVS of aluminium laten dupliceren.

Je kan dit gewoon bestellen, 2 bevestigingsgaten gaan idd over de tank.

Grtz.

Link naar reactie

Thnx JPU, 

 

Ik heb deze link gevonden voor het beugeltje.

 

http://www.sip-scootershop.com/nl/products/buddyseat+haak+voor+denfeld_79004760

 

Verder, giuliari? is dat iets? of in die tijd gewoon een goedkoop repro zadeltje? Ik moet namelijk ook wat veren vervangen om hem helemaal netjes te krijgen. Anders koop ik namelijk gewoon een nieuw racezadeltje. Is ook leuk, snap je?

Link naar reactie

Thnx JPU, 

 

http://www.sip-scootershop.com/nl/products/buddyseat+haak+voor+denfeld_79004760

 

Verder, giuliari? is dat iets? Anders koop ik namelijk gewoon een nieuw racezadeltje. Is ook leuk, snap je?

Altijd leuk om een zadel te hebben uit de tijd van toen...weet niet of de beugel uit uw link gaat passen, is wat anders van vorm.

Succes met uw zoektocht ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...