Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Steun De 1000 Km Van Kom Op Tegen Kanker


visser

Aanbevolen berichten

De 1000 km van op tegen Kanker is voor gesponserde fietsers . De deelneemende teams bestaan uit minstens één en maximum 8 renners en de totale afstand wordt verdeeld in 8 ettappes. Mechelen is de gaststad . Voor de eerste keer komt men naar Limburg en er werd mij gevraagd dat er scooters naar Heers komen om zo doorheen een erehaag van wachtende mensen te rijden om iets te geven voor naar uit te kijken . Dus scooteristen zorg dat jullie aanwezig zijn op 16 mei te Heers .

Samenkomst tussen 11 uur en 11u 30 .

 

post-1909-0-42956600-1421159562_thumb.jp

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo Visser,

 

Ik zal het alvast op onze kalender plaatsen.

 

Gr.

Rudi

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Die dag is er ook een toerismemarkt en een streekproduktenmarkt , een kinderdorp en optredens . Het zal een gezellige dag worden ! Mensen die kanker hebben of gehad hadden of mensen die in hun directe omgeving mensen kennen met kanker zullen zich gesteund voelen !

Dus allen aanwezig!!!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Vind het wat jammer dat men op die datum ook iets in Antwerpen doet , scooteristen steunen de 1000km van Kom op tegen kanker staat op vespaforum sinds januari !

De scooterist met een hart weet wel waarheen .

Groetjes Visser

Link naar reactie

Vind het wat jammer dat men op die datum ook iets in Antwerpen doet , scooteristen steunen de 1000km van Kom op tegen kanker staat op vespaforum sinds januari !

De scooterist met een hart weet wel waarheen .

Groetjes Visser

Wat zou er in Antwerpen te doen zijn,,want ik vindt daar niks van terug???,,,,ik stel die vraag maar om er zeker van te zijn,dat er geen misverstanden zijn.

 

CHEERS

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...