Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Identificatie Stuurklem Vm1T


dmi

Aanbevolen berichten

Het was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar mijn stuurklem is een beetje anders dan de meeste Faro Basso stuurklemmen. 

 

Na een beetje zoeken kwam ik hierbij uit:

http://www.ebay.it/itm/Contachilometri-A-ROLLE-Vespa-Faro-Basso-Bacchetta-ROLLE-tacho-speedo-/331328938664

 

1500 euro, voor een slecht gereviseerde teller (niet de originele tellerrand, chinese wijzerplaat, foute naald)

 

zot...

 

foto2.jpg

Link naar reactie

he,

wel gratis verzending :)

 

Dat dacht ik ook, tot ik belgië als land selecteerde. Toen was het plots 50 euro :-)

 

 

Ondertussen ben ik er ook achter dat de originele badge nog op zijn plaats zit. Ze is alleen flink aangetast. Na voorzichtig oppoetsen zie je nog enkele details, maar het meeste is onzichtbaar geworden. 

 

Heb die verkoper gemaild met de vraag om een hoge resolutie foto van zijn badge te maken. Die heb ik gekregen. Dus ik kan aan de slag met het opnieuw etsen van de badge. Het relief zal wel voor het grootste deel weg zijn (enkel de letters zijn in relief, de rest is een combinatie van gegraveerd/geëtst). Dan is het tenminste nog de originele badge. Ik zou een oude fietsbel kunnen opofferen, maar daarvan is de tekening toch steeds nét iets anders. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...