Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 300 Super Sport Full


Aanbevolen berichten

Vespa 300 gts super sport mei 2013 2650km

Akrapovic uitlaat

Bitubo regelbare vering voor, achter malossi rs24(originele aanwezig)

Malossi vario (originele aanwezig)

Malossi luchtfilter en oliefilter

Klein gefumeerd windscherm

Zelioni handvaten,OLIEDOP en peilstok

Kleine spiegels (originele aanwezig)

Rammount voor iPhone of andere smartphone met usb aansluiting voor gps

Originele supersport topkoffer.

Origineel beenkleed en afdekhoes.

Kortom alles erop en eraan...

Foto's op onderstaande link

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-300-super-sport-gts-207804503.html?plaats=1

Reden van verkoop zal toch gevraagd worden...omdat ik niet wist dat ik zo gebeten ging worden door het vespavirus en nu inzie dat ik meer plezier heb aan 2takt en schakelen wil ik een mooie oldie kopen.

Link naar reactie

Knappe vespa. Als ik je een klein advies mag geven, wellicht niet nodig maar toch... niet iedereen wil al deze opties die jij geplaatst hebt. Ook al zijn ze veel waard dus als je kunt, take your time. Als je kunt zelfs tot volgende lente want dan zijn er veel meer gegadigden...

Link naar reactie

Knappe vespa. Als ik je een klein advies mag geven, wellicht niet nodig maar toch... niet iedereen wil al deze opties die jij geplaatst hebt. Ook al zijn ze veel waard dus als je kunt, take your time. Als je kunt zelfs tot volgende lente want dan zijn er veel meer gegadigden...

Wel het is in die zin nodig dat ik graag wil overstappen op een oldie.

Maar wbt de opties denk niet dar er veel opstaat die iemand niet zou willen...wil aan uitgeven is een andere zaak natuurlijk!

Ik heb nu de mogelijkheid een rally 200 te kopen (al of niet van t forum)(ik open er wel een topic over)

Dus de gts gaat de deur uit voor een rally...maar als deze eerder zijn verkocht. Hou ik idd mijn gts tot er zich weer eens een rally 200 of iets anders naar mijn gedacht passeert. Maar is het is niet echt de beste moment...maar mijn gts ss is nu ook niet de meest voor de handliggende...waardoor hij misschien wel verkoopt als ze er t geld dat hij waard is willen voor geven. Dus een koopje aan weggeefprijs doe,ik niet aan mee, hij gaat enkel weg bij een realistische prijs en als de rally(s) nog te koop staan.

Link naar reactie

Dat ik daar niet aan begin aan alles afvijzen en origineel er weer op. Ben zeker dat er vroeg of laat iemand zal zijn die dit echt wil.

Daar heb ik al,genoeg reactie voor gehad...en zoals deze is uitgerust vind je ze maar heel zeldzaam vind ik.

En wie liever een originele wil, laat dit aan hem voorbij gaan en koopt dan maar een gewone standaard.

1 ding weet ik wel als hij alles zal moeten kopenzoals de bitubos,rs24,acra,scherm,vario malossi vario etc etc...zal hij verre van toekomen met 1000€

En wie dit zoekt en het geld voor heeft koopt dat gewoon,hij zal dik 2000€ in zijn zak steken. Iedereen die hier interesse voor heeft weet wat een 300 supersport nieuw kost plus al de opties 1j oud en 2650km...is 5000€ een koopje. En dat is t laatste wat ik erover zeg.

Ciao

Link naar reactie

is idd een koopje, en er zijn wel degelijk kopers die net zoiets willen kopen...

ikzelf heb mn 125cctje gts net kunnen verkopen omdat er en akra, malossi vering etc opzaten.

standaard gts kan je overal in groter aantal vinden, het hierboven vermelde is een 'Specialeke'

succes met de verkoop, da gaat wel lukken.

grtzzz

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Niemand voor deze superknappe supersport?

Indien ik iemand heb voor de supersport die hem origineel wil. Mogen jullie latenweten in wat jullie interesse hebben.

Prijs in originele staat dan 4200.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...